3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September
Haha, er kan nog geschaafd worden.
Ik ben niet zo bekend met de audiofielen playlists. Hoewel ik Dire Straits wel al genoeg gehoord heb.
Persoonlijk vind ik van die plingel plongel boxenverkoopmuziek ook wat minder. Mooi opgenomen maar niet lekker luisteren.
Probeerde met deze lijst daar een beetje weg te blijven.
Ik ben niet zo bekend met de audiofielen playlists. Hoewel ik Dire Straits wel al genoeg gehoord heb.
Persoonlijk vind ik van die plingel plongel boxenverkoopmuziek ook wat minder. Mooi opgenomen maar niet lekker luisteren.
Probeerde met deze lijst daar een beetje weg te blijven.
Als er Diana's en/of Barbera's in voorkomen is het per definitie audiofoel 
Barbara trek ik dan weer niet zo goed. Klinkt altijd wel top ja.
Maar goed.
Misschien zit er ook iets leuks nieuws tussen mijn playlist.
Maar goed.
Misschien zit er ook iets leuks nieuws tussen mijn playlist.
Ik kom morgen ook graag even kijken en natuurlijk luisteren.
Ook ik wil komen. En ik dacht iemand mee te nemen als dat kan.
Ik kom ook luisteren naar jullie creaties.
ik neem een vriend mee.
Grtz, Mark
ik neem een vriend mee.
Grtz, Mark
-
GuidoTensen
Goedemiddag vraagje zou ik eventueel nog welkom zijn ben zeer geïnteresseerd in wat mensen zoal bouwen en hoe dat dan klinkt
Mvg Guido
Mvg Guido
Als morgenochtend iemand mij kan helpen de speakers uit de auto te tillen en op het karretje te zetten zou dan zou dat mooi zijn.
Verder kan ik alles wel naar binnen krijgen, ik neem niet aan dat vanaf de parkeerplaats een kinderkopjes pad ligt.
Verder kan ik alles wel naar binnen krijgen, ik neem niet aan dat vanaf de parkeerplaats een kinderkopjes pad ligt.
Denk dat er genoeg mensen zijn die even willen helpen 
Ik kom morgen ook om te luisteren en bij te praten
Volgens Goegel kun je met de kofferbak achteruit tot bijna bij de ingang komen.
Is er een karretje aanwezig, trouwens???
Tuurlijk van harte Welkom Guido.GuidoTensen schreef: ↑vr 27 sep 2024, 14:38Goedemiddag vraagje zou ik eventueel nog welkom zijn ben zeer geïnteresseerd in wat mensen zoal bouwen en hoe dat dan klinkt
Mvg Guido
Ik ben er van af 9:00 uur en kan altijd helpen.
Ik ga er niet vanuit dat er een kar aanwezig is.
Ik zal wel een steekwagen mee nemen.
Klopt de achterdeur kan gebruikt worden en geeft direct toegang tot de parkeerplaats.
de plaatsen direct bij de deur zijn wel beperkt dus als het regent graag uitladen en de auto weg zetten zo dat de volgende er bij kan.
De voorzijde van het gebouw ligt in de winkelstraat en is niet toegankelijk met de auto.
Nou shit. DHL brengt net een usb c naar micro usb kabel, om te gebruiken tussen de tablet ( usb c ) en de Schitt Modi dac ( micro usb x2, 1x voeding en 1x data ) en nu kraakt en knispert de boel. Wat kan hiervan de oorzaak zijn en is die weg te nemen? IK ga zo ook even een usb A, met verloopje naar C proberen. Alleen is die combo eigenlijk te zwaar voor de usb C poort van het tablet.
Met die laatste combo, ook gekraak en geknisper.
Update: Met mijn telefoon geen probleem met usb c naar micro usb kabel en ook niet met usb A naar C verloopje en micro B aan het eind. Vreemd.
Ik heb nog een ( Lenovo ) tablet, ook usb c. Ga ik zo ook proberen... Want die zou mee gaan naar Zeewolde....
Wellicht een driver kwestie? De probleem tablet heeft een hogere versie Android.
Update: De Lenovo doet het goed!! No problemos meer dus.
https://www.schiit.com/guides/android-connections
Met die laatste combo, ook gekraak en geknisper.
Update: Met mijn telefoon geen probleem met usb c naar micro usb kabel en ook niet met usb A naar C verloopje en micro B aan het eind. Vreemd.
Ik heb nog een ( Lenovo ) tablet, ook usb c. Ga ik zo ook proberen... Want die zou mee gaan naar Zeewolde....
Wellicht een driver kwestie? De probleem tablet heeft een hogere versie Android.
Update: De Lenovo doet het goed!! No problemos meer dus.
https://www.schiit.com/guides/android-connections
Laatst gewijzigd door TTS op vr 27 sep 2024, 19:13, 3 keer totaal gewijzigd.