Dat vond ik het probleem nog niet eens daar.
Ik kon niet echt luisteren om dat het daar meer op een gezellige soos leek dan een mooie demo.
Moderator: Beheerdersteam
Dat vond ik het probleem nog niet eens daar.
John P schreef: ↑za 05 okt 2024, 21:11Mijn persoonlijke maar onomstreden mening:
Toppers:
-ruimte 63- YG acoustics
-ruimte 83?- Wilson Audio Puppy
Verassingen:
-ruimte 17- DB module, design boxjes met uitwisselbare tweeter.
-ruimte 13- Semmaa Audio, kleine blauwe wonderboxjes.
-ruimte12- VonSchloo, design boxen met fraai geluid.
Flops:
ruimte 65- Mcintosh en Sonus Faber.
ruimte 44?- Chord en Vienna Acoustics.
En verder al die boxenbouwers die het nodig vinden een slissende tweeter te maken om boven de buren uit te komen.
Ja Radiant is goed. Leuk verhaal er bij van Mr. Lyngdorf himself ook. Hij had laag tikje geboost in amp, 1 dB oid. Had ie beter kunnen laten inderdaad. Maar voor geld prima.Walt schreef: ↑za 05 okt 2024, 20:41Ik was erg erg onder de indruk van deze:
https://www.hifiklubben.nl/radiant-acou ... arity62bk/
Klankmatig, en qua openheid van de weergave echt top, voor net geen 4000 euro per paar denk ik eigenlijk onverslaanbaar. Jammer dat ze bij Lyngdorf vinden dat speakers vlak tegen de muur moeten, daardoor was het laag nogal aangezet, en weinig diepte in het beeld, maar ondanks dat, erg overtuigend. Kon ook de goedkeurig van Cock van der Weiden krijgen, hoewel hij vond dat de versterking (TDAI 1120) wel wat te wensen over liet. De eerste keer dat ik de Purifi units echt heb horen zingen, kippenvel niveau soms.
Leeuwarden schreef: ↑zo 06 okt 2024, 7:43Twee door de wol geverfde specialisten…
https://www.linkedin.com/in/sem-hendriks-9b21bb2a3/
https://www.linkedin.com/in/maarten-plug-aba2532b1/
Ze hebben duidelijk ook verstand van marketing.
Zijn meer van die momentjes. Bij Driade bv (klonk wel erg goed overigens) ga eens zwarte schroeven gebruiken.Kappa7 schreef: ↑zo 06 okt 2024, 0:07Wat me vooral opviel aan de speakers van Semmaa Audio was de slechte afwerking van de kasten.
Niet eens de moeite genomen om de speakers netjes in de kast te verzinken, gewoon plat op het front geschroefd.
Je mag bij een speaker die op een dergelijke show staat toch wel een betere afwerking verwachten.
Die prijzen staan op hun site…