Ik hou het gewoon zoals het nu is
Het is netjes alleen 0 boven de 230 aansluiting
Ik stoor me daar niet aan
En over dat luidspreker symbool plaats ik dat embleempje op links en rechts
Staat er de naam van de bouwer op
Moderator: Beheerdersteam
Je zegt dat het voor jou niet zo erg is... Maar ondanks dat het aan de achterkant zit en waarschijnlijk niemand op deze aardbol het ooit zal zien:OpaBert schreef:Maar het gaat om dat 0 boven de 230 aansluiting
Lassen is ook ingrijpend , een spettertje er naast en het is nog een grotere pit
En het is voor mezelf dus niet zo erg ,
Ik heb een beter ideeaudiomanics schreef:Je zegt dat het voor jou niet zo erg is... Maar ondanks dat het aan de achterkant zit en waarschijnlijk niemand op deze aardbol het ooit zal zien:OpaBert schreef:Maar het gaat om dat 0 boven de 230 aansluiting
Lassen is ook ingrijpend , een spettertje er naast en het is nog een grotere pit
En het is voor mezelf dus niet zo erg ,
Pak gewoon een nieuw stuk aluminium en maak het opnieuw.. Nu weet je hoe het moet en zo'n (kleine) onvolkomenheid, het blijft knagen...
En dat stuk aluminium dat je nu hebt? kan je vast wel weer eens een beugeltje of koelprofieltje oid van maken..
Geloof me, het gebeurt mij ook.... tot nu toe gelukkig nog niet met een ding van 5000 euro van iemand anders.... spreekwoord luidt: waar gewerkt wordt vallen spaanders en nog een: wie werkt maakt fouten, wie niet werkt, de grootste..
Kees
Ik ben er tevreden mee Peterpeterl schreef:Dat ziet er zo prachtig uit, kleurtje op de kast en voila.
En daar gaat het om Bert, En die 0 ohm, maak je daar niet druk om, hij werkt daar prima om.OpaBert schreef:Ik ben er tevreden mee Peterpeterl schreef:Dat ziet er zo prachtig uit, kleurtje op de kast en voila.
Ja vind het wel goed hoor , vind de voorkant het belangrijkst , en wil hem maandag of dinsdag naar dat poedercoaten bedrijf brengenpeterl schreef:En daar gaat het om Bert, En die 0 ohm, maak je daar niet druk om, hij werkt daar prima om.OpaBert schreef:Ik ben er tevreden mee Peterpeterl schreef:Dat ziet er zo prachtig uit, kleurtje op de kast en voila.![]()
En als je hem zelf spuit kan je het ook nog glad plamuren.
Daar liep ik ook al aan te denkenSpoc schreef:Ik vind ze er zo al bruut uitzien![]()
De trafokapjes aflakken met satijnlak en alleen de bovenplaat een kleurtje, meer heeft al dit moois toch niet nodig.![]()
Groets, Bob
Zal daar een proefje mee doen hier een stukje elke dag vast pakkenpeterl schreef:Als je een roterende schuurmachine (met 500) gebruikt krijg je een effect dat niet vlekt.
en dan kan je evt. de logo's invullen met zwart.
Ja denk er ook zo over ben stuk nu Boodschappen gedaan , vandaag rustdagShadow schreef:Zeker zo laten...
Hoi Barry , het is een SmoorspoelBarry2001 schreef:Dat wordt mooimaar had je die trafo aan de binnenkant (of is het een smoorspoel?) net beter aan de kant van de net entree kunnen zetten? De ingang van de versterker, waar komt die ivm AC spanning?
Dankjewel Demodemocles schreef:Netjes Bert
Ik heb niks gehoordBarry2001 schreef:Ingang bovenop, gaat wel goed dan. Heb niks gezegd