Ik was al bang dat ik het moest uitleggen
Beneden staan een PC welke ik als server gebruik. In de buurt daarvan staat ook een klein stereotje, dus het plan was om die server gelijk dan ook maar audio naar dat ding te laten sturen. Op de server PC staat dan Squeezebox server, en een Squeezeslave client.
Nu leert de ervaring dat de stereo wel wordt uitgezet, maar de player niet (da's toch software, en die PC draait 24/7, ook daar moet ik nog wat op vinden, maar media spelers sturen niet altijd een WOL, zucht). Maar als er niemand is om te luisteren heeft het ook geen zin dat de squeezeplayer dus maar doordraait, en dus de harde schijven bezig houdt.
Ik wil SqueezeSlave niet killen, maar gewoon in sleep mode brengen. (Als dat niet lukt dan kill ik 'm gewoon om 01:00 en start 'm vervolgens weer op, volgens mij start Squeezeslave niet automatisch met spelen, maar laat ik het eerst maar eens netjes proberen

)
Middels telnet kun je een stop commando naar elke SqueezeBox client sturen, in dit geval doe je dat door 'sleep 10' naar de server te sturen, die vervolgens de desbetreffende client vertelt dat 'ie z'n kop moet houden.
Maar om dat automatisch te doen heb ik iets in een batch file nodig, zodat er automatisch het desbetreffende commando naar de sqeezeserver wordt gestuurd.
Simpel
