en bijna alle Japanse merken laten in China produceren.
De aansluitingen aan de rand zijn vaak geen aftakking maar gewoon loos. Afknippen maar.
Wat er overblijft heeft de gewone aansluiting.
Voor wat die soldeeroogjes betreft: wat voor soldeer gebruik je?
Met loodvrij is het lastig om op oudere vertinde componenten te werken, sowieso zou ik als DIY-er gewoon loodhoudend met harskern gebruiken.
Werkt veel sneller.
Misschien ook eerst even schoonkrabben/schuren en dan vertinnen.
