-Zoals te zien is er keuze uit 4 ingang impedanties namelijk 47k5 voor mm en 1k 220 en 100 ohm voor mc.
-De gain is te selecteren met de twee dil schakelaars bij de eerste twee opamps deze ligt rond de 40, 50, 60 en 70 db, ik heb nu dus twee keer een 4x schakelaar maar kan ik deze schakelaars ook samenvoegen (Zie plaatje) zodat beide opamps de zelfde weerstanden gebruiken? of kan dit niet.
-Wat voor condensatoren kan ik het beste gebruiken aan de voedings pennen van de opamps?
-Wat voor condesatoren kan ik het beste voor het filter gebruiken, Wima of zijn er beteren die enigzins te betalen zijn, ik neem aan dat het mkp moet zijn? Dit waren voor nu mijn vragen/opmerkingen
