Nee, want mijn apparatuur heeft toch niks te maken met jouw referentiekader.Theduboracle schreef:Bedoel je je eigen apparatuur beste Tok ?Tok schreef:Theduboracle schreef:Mijn erewoord, fantastische speakers, ik heb nog nooit zo een goed perfect geluid gehad, of gehoord.
Mijn erewoord op het forum.
De normaale luidsprekers van pioneer spreken mij ook niet zo aan, moet ik zeggen, als ze echt nog beter moetten klinken weet ik niet.
De grootste luidsprekers en ook duurre hadden een metalen raster voor de tweeter en dat zegt wel wat.In die eerste zin zeg je het denk ik. Het ontbreekt een beetje aan een referentiekader wellicht?
En wat zegt dat metalen raster? Tringelingeling (nee, dat zegt het belletje).
Als je wilt zeggen / suggereren dat ik bagger spullen heb, prima, heb ik waarschijnlijk ook, vergeleken met de gemiddelde eigenbouw van het forum hier. Maar ik bedoel meer te zeggen dat het echt lastig is om
- goed te luisteren
- goed te horen
- (blind) te kunnen vergelijken met ander materiaal
Kortom, ik zeg niet dat je setje zwaar zuigt (maar als ik eerlijk mag zijn, dan denk ik dat wel, wanneer je dat gaat vergelijken met de referentie hier), maar dat het best eens zo zou kunnen zijn dat jij niet goed weet hoe goed iets goeds kan klinken.
Ik heb eenzelfde deja-gevoel als Bart, dus laat ik het hier maar bij houden. Veel plezier met bouwen/afwerken en luisteren, maar probeer ook een beetje een open-mind te houden.
Nou, veel liever kan ik het niet brengen.
*editededed foor den speling