vanmorgen met de bouw begonnen,helaas is de zaagtafel op m`n werk krom gemaakt door 1 of andere l*l,dus ben maar aan de bracing begonnen.
ik zal als m`n pc weer heel is er een topic over opstarten.
de eerste optie wordt de br kast met een downfiring poort,die kan ik altijd iets dempen als `t laag wat te veel wordt.
