op naar 3-weg?

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

hahaha,m`n pc is stuk dus van een andere locatie zie ik dat jeroen wederom met mooie plaatjes aan komt 8)

vanmorgen met de bouw begonnen,helaas is de zaagtafel op m`n werk krom gemaakt door 1 of andere l*l,dus ben maar aan de bracing begonnen.
ik zal als m`n pc weer heel is er een topic over opstarten.

de eerste optie wordt de br kast met een downfiring poort,die kan ik altijd iets dempen als `t laag wat te veel wordt.
Plaats reactie