potjes gezocht

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: potjes gezocht

Bericht door motoindo »

pappaleo schreef: di 01 jul 2025, 14:46
De staat van onderhoud van de tuin?
Nope
pappaleo schreef: di 01 jul 2025, 14:42
Ja die plannen zijn er.
Goeie, ik doelde op een jaartje later :shock: had er zelf ook overheen gelezen
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: potjes gezocht

Bericht door richard »

motoindo schreef: di 01 jul 2025, 12:45
wat op bovenstaande foto de heren het meest tot de verbeelding sprak :shock:
Het treintje spelen!
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: potjes gezocht

Bericht door VintageHarry »

:lol: :lol:
Bij MFB is de verrassing meestal het ontbreken van een subwoofer, maar dat zullen de heren toch van tevoren geweten hebben?
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: potjes gezocht

Bericht door motoindo »

VintageHarry schreef: di 01 jul 2025, 20:12
:lol: :lol:
Bij MFB is de verrassing meestal het ontbreken van een subwoofer, maar dat zullen de heren toch van tevoren geweten hebben?
Haha, kan mij de verbaasde zba koppies uit 2014 nog wel herinneren :dank: maar inderdaad, deze heren zijn bekend met het werk van Backes & Muller en consorten dus wel wat gewend 8)
richard schreef: di 01 jul 2025, 20:04
motoindo schreef: di 01 jul 2025, 12:45
wat op bovenstaande foto de heren het meest tot de verbeelding sprak :shock:
Het treintje spelen!
Was voor mij ook een nieuwe luisteropstelling die ik nog niet eerder was tegengekomen :shock: Maargoed, wat de mannen het meeste verraste was het feit dat de grown/up set reeds 2 dagen op een uit de recyclebak opgedoken Dyson accu stond te draaien. Ze zijn hier in de buurt het net aan het verdikken waardoor ik onlangs een middag zonder prik zat en dacht toen ik die batterijen zag liggen dat dat wel een mooi expirement zou zijn, offgrid fundamenteel laag. Dammt noch mal, das passt ja so an eure solaranlage usw usw 8)
batterypower.png
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36746
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: potjes gezocht

Bericht door Pjotr »

Leuk man! En ik maar denken dat het een Mepingping glazen-tafel-reflectie-absorber was :lol: Zo'n ding zal best een bak meer stroomreserve hebben dan een standaard SMPS.
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: potjes gezocht

Bericht door motoindo »

Pjotr schreef: wo 02 jul 2025, 9:07
Mepingping glazen-tafel-reflectie-absorber
Zover gingen de heren gelukkig niet maar er is wel grondig van gedachten gewisseld over roommodes en het gemis aan aandacht daarvoor binnen audiofiele kringen.
Pjotr schreef: wo 02 jul 2025, 9:07
Zo'n ding zal best een bak meer stroomreserve hebben dan een standaard SMPS.
Wat vooral merkbaar was toen de heren dit nummer opzette, het intro rommelt nogal door in het laag en loopt op een 150watt smps duidelijk sneller vast.


Henkjan schreef: ma 30 jun 2025, 14:30
achterkant van een (defecte) Philips mid?
goeie alleen zijn ze nog allemaal heel hier :wink:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36746
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: potjes gezocht

Bericht door Pjotr »

motoindo schreef: wo 02 jul 2025, 11:39
Wat vooral merkbaar was toen de heren dit nummer opzette, het intro rommelt nogal door in het laag en loopt op een 150watt smps duidelijk sneller vast.

Heb hem even op Qobuz opgezocht en daar is dat laag niet zo rommelig, gewoon stak. Wel echt Boris Blank! Is in zijn geheel echt een geweldig album en idd laagtest! Moet wel zeggen dat er mooiere nummers op staan.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: potjes gezocht

Bericht door richard »

motoindo schreef: wo 02 jul 2025, 11:39
Is de gebeurtenis dat aanleiding was tot Turner's Ship wel erg dramatisch.Kan ik alleen de tekst niet plaatsen bij die titel.
Kan het ook de Fighting Temeraire zijn; ook indrukwekkend, maar van een andere orde.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”