Nope
Goeie, ik doelde op een jaartje later
Moderator: Beheerdersteam
Haha, kan mij de verbaasde zba koppies uit 2014 nog wel herinnerenVintageHarry schreef: ↑di 01 jul 2025, 20:12![]()
Bij MFB is de verrassing meestal het ontbreken van een subwoofer, maar dat zullen de heren toch van tevoren geweten hebben?
Was voor mij ook een nieuwe luisteropstelling die ik nog niet eerder was tegengekomen
Zover gingen de heren gelukkig niet maar er is wel grondig van gedachten gewisseld over roommodes en het gemis aan aandacht daarvoor binnen audiofiele kringen.
Wat vooral merkbaar was toen de heren dit nummer opzette, het intro rommelt nogal door in het laag en loopt op een 150watt smps duidelijk sneller vast.
goeie alleen zijn ze nog allemaal heel hier
Heb hem even op Qobuz opgezocht en daar is dat laag niet zo rommelig, gewoon stak. Wel echt Boris Blank! Is in zijn geheel echt een geweldig album en idd laagtest! Moet wel zeggen dat er mooiere nummers op staan.