DSO-TC3 oscilloscoop

Alle tools voor werken aan elektro en elektronica

Moderator: Beheerdersteam

tigradekat
Berichten: 431
Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door tigradekat »

Kappa7 schreef: ma 27 nov 2023, 21:28
Ik heb deze net besteld.
https://nl.aliexpress.com/item/10050060 ... pt=glo2nld
Eens zien wat en of er geleverd gaat worden.
Kan natuurlijk eigenlijk nooit voor dat geld maar wie weet
Ik heb de TO1254D besteld voor uiteindelijk €51,40.
Ik ben bang dat we pech gaan hebben George, de status bij deze seller is nu: "OUT OF STOCK, PLEASE DO NOT PAY"

Was ook te mooi
Gebruikersavatar
OWC
Ook commercieel actief
Berichten: 3854
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door OWC »

Dat was een prijs die zo ver onder zelfs de 2e hands prijs zat.

Dan zou je er in principe 20 kunnen kopen en er zelf nog met gemak winst op kunnen maken.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door Kappa7 »

tigradekat schreef: di 28 nov 2023, 15:56
Kappa7 schreef: ma 27 nov 2023, 21:28
Ik heb deze net besteld.
https://nl.aliexpress.com/item/10050060 ... pt=glo2nld
Eens zien wat en of er geleverd gaat worden.
Kan natuurlijk eigenlijk nooit voor dat geld maar wie weet
Ik heb de TO1254D besteld voor uiteindelijk €51,40.
Ik ben bang dat we pech gaan hebben George, de status bij deze seller is nu: "OUT OF STOCK, PLEASE DO NOT PAY"

Was ook te mooi
Ik zie dat nu ook staan maar kan me niet herinneren dat ik dat gister ook gezien heb.
Mijn benieuwen dan.
Edit ook bericht gekregen dat ze niet kunnen leveren. :(
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door Pjotr »

Was ook te mooi om waar te zijn :?
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door Kappa7 »

ja maar voor dat geld durfde ik wel een gokje te nemen
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door Kappa7 »

Ben wel benieuwd waar de keuze van TS nu op gevallen is.
bart Luyckx
Berichten: 721
Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door bart Luyckx »

Pjotr schreef: ma 27 nov 2023, 21:26
Dat is nogal vaag. Wat wil je dan uitmeten?
Uitmeten van de module vooraleer aan te sluiten
Fout zoeken...vervorming...
bart Luyckx
Berichten: 721
Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door bart Luyckx »

Kappa7 schreef: ma 27 nov 2023, 21:28
Ik heb deze net besteld.
https://nl.aliexpress.com/item/10050060 ... pt=glo2nld
Eens zien wat en of er geleverd gaat worden.
Kan natuurlijk eigenlijk nooit voor dat geld maar wie weet
Ik heb de TO1254D besteld voor uiteindelijk €51,40.
Ik heb de TO112D besteld.
Op de site staat "niet in stock"
Blijft ook hangen in "to ship"

Denk dat ze overstelpt zijn geworden....

Eens zien of er iets van in huis komt
tigradekat
Berichten: 431
Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door tigradekat »

JE hebt waarschijnlijk ook een bericht van de verkoper inmiddels waarin hij vraagt te cancellen
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door John P »

Ik heb ook de TO112D besteld, ik heb nog geen bericht gehad maar het is ook nog niet verstuurd. Ik denk dat ze tijdslimiet gewoon laten verlopen zodat alle bestellingen automatisch worden geannuleerd.
bart Luyckx
Berichten: 721
Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door bart Luyckx »

tigradekat schreef: wo 29 nov 2023, 11:38
JE hebt waarschijnlijk ook een bericht van de verkoper inmiddels waarin hij vraagt te cancellen
Idd ontvangen. Het was te mooi om waar te zijn.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door John P »

Ik heb ook een berichtje.
bart Luyckx
Berichten: 721
Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door bart Luyckx »

Ik heb uiteindelijk toch nog de owon VDS1022I USB gekocht voor €70.
Dit toch een beetje in tegen het advies dat gegeven werd (wat wel geapprecieerd werd)

Keuze voornamelijk gemaakt omdat
1) de I versie is een geïsoleerde versie die de PC beschermd tegen overspanning.
2) er bestaat alternatieve software zoals bij de hantek die gebruiksvriendelijker is.
3) goede reviews
Gebruikersavatar
OWC
Ook commercieel actief
Berichten: 3854
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door OWC »

bart Luyckx schreef: do 30 nov 2023, 9:45
2) er bestaat alternatieve software zoals bij de hantek die gebruiksvriendelijker is.
Welke software is dat precies? :)
bart Luyckx
Berichten: 721
Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04

Re: DSO-TC3 oscilloscoop

Bericht door bart Luyckx »

deze kwam ik tegen voor alternatieve software voor de OWON scope VDS1022.
https://github.com/florentbr/OWON-VDS1022
Plaats reactie

Terug naar “Elektronicagereedschap”