Ik heb deze net besteld. https://nl.aliexpress.com/item/10050060 ... pt=glo2nld
Eens zien wat en of er geleverd gaat worden.
Kan natuurlijk eigenlijk nooit voor dat geld maar wie weet
Ik heb de TO1254D besteld voor uiteindelijk €51,40.
Ik ben bang dat we pech gaan hebben George, de status bij deze seller is nu: "OUT OF STOCK, PLEASE DO NOT PAY"
Ik heb deze net besteld. https://nl.aliexpress.com/item/10050060 ... pt=glo2nld
Eens zien wat en of er geleverd gaat worden.
Kan natuurlijk eigenlijk nooit voor dat geld maar wie weet
Ik heb de TO1254D besteld voor uiteindelijk €51,40.
Ik ben bang dat we pech gaan hebben George, de status bij deze seller is nu: "OUT OF STOCK, PLEASE DO NOT PAY"
Was ook te mooi
Ik zie dat nu ook staan maar kan me niet herinneren dat ik dat gister ook gezien heb.
Mijn benieuwen dan.
Edit ook bericht gekregen dat ze niet kunnen leveren.
Ik heb deze net besteld. https://nl.aliexpress.com/item/10050060 ... pt=glo2nld
Eens zien wat en of er geleverd gaat worden.
Kan natuurlijk eigenlijk nooit voor dat geld maar wie weet
Ik heb de TO1254D besteld voor uiteindelijk €51,40.
Ik heb de TO112D besteld.
Op de site staat "niet in stock"
Blijft ook hangen in "to ship"
Ik heb ook de TO112D besteld, ik heb nog geen bericht gehad maar het is ook nog niet verstuurd. Ik denk dat ze tijdslimiet gewoon laten verlopen zodat alle bestellingen automatisch worden geannuleerd.
Ik heb uiteindelijk toch nog de owon VDS1022I USB gekocht voor €70.
Dit toch een beetje in tegen het advies dat gegeven werd (wat wel geapprecieerd werd)
Keuze voornamelijk gemaakt omdat
1) de I versie is een geïsoleerde versie die de PC beschermd tegen overspanning.
2) er bestaat alternatieve software zoals bij de hantek die gebruiksvriendelijker is.
3) goede reviews