Anne die 47K gaat prima heb nu 247 volt over de twee Zener diodes
Nu de IRF830 er weer in
Hulp aub met Voeding R Winkel bouwen
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Hulp aub met Voeding R Winkel bouwen
De IRF830 zit er in
Belast met 47K geeft 245.8 volt
De spanning kruit heel langzaam op met 0.01 volt staat nu op 246.0 volt
Als ik over de zeners blaas gaat de spanning zo 1 volt naar beneden
Maar denk dat het goed is Anne
Weer Succes Dankzij jou

Stop er mee voor vandaag
TV gapen
Belast met 47K geeft 245.8 volt
De spanning kruit heel langzaam op met 0.01 volt staat nu op 246.0 volt
Als ik over de zeners blaas gaat de spanning zo 1 volt naar beneden
Maar denk dat het goed is Anne
Weer Succes Dankzij jou
Stop er mee voor vandaag
TV gapen
Re: Hulp aub met Voeding R Winkel bouwen
Toonregeling unit met 2 x ECC83 er mee gevoed
En Toonfiets er op
Ljkt wel in orde te zijn 1 volt in 0.9 nog wat uit Anne in de midden
Alleen nu raakte ik weer verdwaald in Mn Rigol1054Z tweede ingang staat op zn kop
Dus inverteren staat ergens aan of uit ,maar het menu is zo groot , je draait je het ongans .
Geel is uitgang blauw is op de ingang
En Toonfiets er op
Ljkt wel in orde te zijn 1 volt in 0.9 nog wat uit Anne in de midden
Alleen nu raakte ik weer verdwaald in Mn Rigol1054Z tweede ingang staat op zn kop
Dus inverteren staat ergens aan of uit ,maar het menu is zo groot , je draait je het ongans .
Geel is uitgang blauw is op de ingang
