Hulp aub met Voeding R Winkel bouwen

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Hulp aub met Voeding R Winkel bouwen

Bericht door OpaBert »

Anne die 47K gaat prima heb nu 247 volt over de twee Zener diodes
Nu de IRF830 er weer in
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Hulp aub met Voeding R Winkel bouwen

Bericht door OpaBert »

De IRF830 zit er in
Belast met 47K geeft 245.8 volt
De spanning kruit heel langzaam op met 0.01 volt staat nu op 246.0 volt
Als ik over de zeners blaas gaat de spanning zo 1 volt naar beneden
Maar denk dat het goed is Anne :yeah:
Weer Succes Dankzij jou O:) :dank: :dank: :dank: :dank: :dank: :dank: :dank: :dank:
:yeah:
Stop er mee voor vandaag
TV gapen
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Hulp aub met Voeding R Winkel bouwen

Bericht door OpaBert »

Toonregeling unit met 2 x ECC83 er mee gevoed
En Toonfiets er op
Ljkt wel in orde te zijn 1 volt in 0.9 nog wat uit Anne in de midden O:)
Alleen nu raakte ik weer verdwaald in Mn Rigol1054Z tweede ingang staat op zn kop
Dus inverteren staat ergens aan of uit ,maar het menu is zo groot , je draait je het ongans .
Geel is uitgang blauw is op de ingang O:)
Bijlagen
3B63E661-477F-4D9B-9B00-C59442223D33.jpeg
1A35708A-DB15-4FC1-A486-4B77F376F1E5.jpeg
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”