Gisteravond weer een setje af.
Steeds meer profielwerkstukken eindigen met een Krill ontwerp.
Meestal laat ik de kids eerst een avondje diverse ontwerpen beluisteren.
Heel vaak valt ook hun keus op de Krill maar.......ze hebben vaak een beperkt budget.
Dus nog een avondje luisteren maar nu met hun brandkast (= vader) erbij.
Na 2 of 3 nummers is het dan voor papa een no-brainer.
Zo ook voor Tobias (zie foto's)
De Krill monitor en de vloerstaander zijn uit wisselbaar.
Je kunt dus kiezen voor TQWP bas in combinatie met de Ti-dome (+XO) of de AMT in de Br van de monitor.
Ook willen de meeste mensen geen topset kastje erbij.
Zodat de tweeter nu onder de carboncone zit.
Vandaag nog even 2 kastjes in mekaar zetten voor iemand die te weinig tijd heeft om bij mij te komen bouwen.
Ook dat worden vloerstaanders maar nu met Ti-domes.
Mijn advies is meestal : modern (reflecterend) huis , ga voor de AMT , beetje meer absorberende aankleding , ga voor de Ti variatie.