Eerst maar eens proberen of het werkt.
Zeg maar nee, dan krijg je er twee......
Moderator: Beheerdersteam
Zeg maar nee, dan krijg je er twee......
Volgens mij heb ik het in mijn draadje ook genoemd, maar kijk uit met het insteken van de buizen. Kan het op de foto niet zien, maar het lijkt erop dat deze sockets beter zijn; bij die van mij, chinese, heb ik het al voor elkaar gekregen 1 van de pinnen van een GU50 net naast het veercontact te steken. Had ik in eerste instantie niet door, het maakt natuurlijk ook gewoon contact, maar er komt spanning op het glas te staan en er breekt een stuk af vroeg of laat. En uwen mooie fraaie onverwoestbare milspec GU50 is naar de eeuwige jachtvelden... je kunt ze goed gebruiken zolang je er maar op verdacht bent dat alle pinnen ook echt in het verend contact terecht komen.democles schreef:Geen chinees spul,maar de Russische.Wat voor sockets ga je voor de GU50's gebruiken?
democles schreef:Geen chinees spul,maar de Russische.Wat voor sockets ga je voor de GU50's gebruiken?
Nog even naar zitten kijken, moet ook met 1 smoorspoel kunnen, aan de min-kant dan.
Zit er even een tijdje naar te kijken,is misschien wel het proberen waard![]()
Op tweede voetje van de Kooiloze voeten staat "Radar" . Wat ze daar mee precies bedoelen ?Barry2001 schreef:
PLK-50M '
Klepje open, hoppetee, weg ermee! 10kV erop en klaarAh!buis schreef:Je zou er zo een vuilniszak in hangen alleen de pedaal ontbreekt nog![]()
Anne
Interessant gegeven, eens mee aan het zoeken geweest. Ik heb niet kunnen vinden dat GU50 buizen zijn gebruikt in radar toepassing, maar voor WOII is er al uitgebreid ontwikkeld aan radar, zou maar zo kunnen. Natuurlijk beperkt door de relatief lage frequentie, wellicht dat andere buizen die in het PLK-50M voetje passen hiervoor gebruikt zijn. Wel zijn GU50 buizen voornamelijk militair toegepast in communicatie apparatuur, ding is inzetbaar tot 120MHz.TubeHead schreef:Op tweede voetje van de Kooiloze voeten staat "Radar" . Wat ze daar mee precies bedoelen ?Barry2001 schreef:
PLK-50M '
En dan de smoorspoel ertussendemocles schreef:Ik dacht zelf aan zoiets.
Alle massa,s van de desbetreffende trap naar de elco van deze trap en vanuit de elco naar kast ster.