Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Moderator: Beheerdersteam

volgens mij is de luidspreker van 2014:

Peiling eindigde op za 28 feb 2015, 20:41

L'Orfeo's van Motorfret
7
17%
Aluminium 2-weg monitor van crabit
0
Geen stemmen
Seas-trym zonder mortelkasten van CoenvanDongen
1
2%
FAATT van Arjank
1
2%
FRS8 hoornreflex van Meiborg
6
15%
vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology van rikpost
16
39%
AT/AMT set van Walt
2
5%
Ultrazooom 2014 door ds23man
7
17%
Ciare H12.1 van Zweitse
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door Henkjan »

:proost: dubbel gefelicitterd :proost:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door ray5150 »

Henkjan schreef:
:proost: dubbel gefeliciteerd :proost:
+1 :yeah: :yeah:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door pappaleo »

Ik had je al gefeliciteerd in Gefeliciteerd, maar hier dus nogmaals gefeliciteerd. :mrgreen:
:proost: :proost:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door ds23man »

Volgens mij kan Rik beter een tweede tube gaan halen! :mrgreen:
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door rikpost »

ds23man schreef:
Volgens mij kan Rik beter een tweede tube gaan halen! :mrgreen:
Ik trek wel een flesje open vannavond ja! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Motorfret
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door Motorfret »

Gefeliciteerd Rik!

ik heb ze nog niet gehoord, dus als het mag, kom ik een keer bij je luisteren.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door Dan »

Van harte. Maak er een mooie dag van :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door ds23man »

Je loopt een dag achter Dan!
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door Dan »

Gisteren was ik met mijn lintzaag bezig :-"
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door ds23man »

Was het druk op de eerste hulp? :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door Dan »

Geen idee. Hoezo? As ge moar uutkiekt :mrgreen:
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door rikpost »

Motorfret schreef:
Gefeliciteerd Rik!

ik heb ze nog niet gehoord, dus als het mag, kom ik een keer bij je luisteren.
Prima hoor .
Misschien zijn er nog meer met belangstelling .
Stuur dan even en pb met je persoonlijk e mail adres dan maak ik een datum prikker.
Het is hier niet zo groot dus als er meer gegadigde zijn zullen we even moeten switchen voor de sweet spot maar dat is geen probleem .
ik zorg voor bier en chips :proost: :-&
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door rikpost »

rikpost schreef:
Motorfret schreef:
Gefeliciteerd Rik!

ik heb ze nog niet gehoord, dus als het mag, kom ik een keer bij je luisteren.
Prima hoor .
Misschien zijn er nog meer met belangstelling .
Stuur dan even en pb met je persoonlijk e mail adres dan maak ik een datum prikker.
Het is hier niet zo groot dus als er meer gegadigde zijn zullen we even moeten switchen voor de sweet spot maar dat is geen probleem .
ik zorg voor bier en chips :proost: :-&
Tot nu alleen nog maar reactie gehad van Pappaleo .
Ik dacht dat er meer gegadigde waren.
Gebruikersavatar
Motorfret
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door Motorfret »

Zeker interesse, maar ik zit qua werk "in het seizoen" en moet derhalve de komende weekenden werken. Hou het graag tegoed.
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door rikpost »

Motorfret schreef:
Zeker interesse, maar ik zit qua werk "in het seizoen" en moet derhalve de komende weekenden werken. Hou het graag tegoed.
Ik wilde het pad ergens in mei plannen ,je kan me een mailtje sturen voor de datum prikker .
Misschien heb je tegen die tijd wat meer ruimte ,en kun je niet dan ook geen punt
Plaats reactie

Terug naar “Projecten van het jaar”