Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Ik had je al gefeliciteerd in Gefeliciteerd, maar hier dus nogmaals gefeliciteerd. 

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Volgens mij kan Rik beter een tweede tube gaan halen! 
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Ik trek wel een flesje open vannavond ja!ds23man schreef:Volgens mij kan Rik beter een tweede tube gaan halen!
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Gefeliciteerd Rik!
ik heb ze nog niet gehoord, dus als het mag, kom ik een keer bij je luisteren.
ik heb ze nog niet gehoord, dus als het mag, kom ik een keer bij je luisteren.
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Prima hoor .Motorfret schreef:Gefeliciteerd Rik!
ik heb ze nog niet gehoord, dus als het mag, kom ik een keer bij je luisteren.
Misschien zijn er nog meer met belangstelling .
Stuur dan even en pb met je persoonlijk e mail adres dan maak ik een datum prikker.
Het is hier niet zo groot dus als er meer gegadigde zijn zullen we even moeten switchen voor de sweet spot maar dat is geen probleem .
ik zorg voor bier en chips
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Tot nu alleen nog maar reactie gehad van Pappaleo .rikpost schreef:Prima hoor .Motorfret schreef:Gefeliciteerd Rik!
ik heb ze nog niet gehoord, dus als het mag, kom ik een keer bij je luisteren.
Misschien zijn er nog meer met belangstelling .
Stuur dan even en pb met je persoonlijk e mail adres dan maak ik een datum prikker.
Het is hier niet zo groot dus als er meer gegadigde zijn zullen we even moeten switchen voor de sweet spot maar dat is geen probleem .
ik zorg voor bier en chips![]()
Ik dacht dat er meer gegadigde waren.
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Zeker interesse, maar ik zit qua werk "in het seizoen" en moet derhalve de komende weekenden werken. Hou het graag tegoed.
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Ik wilde het pad ergens in mei plannen ,je kan me een mailtje sturen voor de datum prikker .Motorfret schreef:Zeker interesse, maar ik zit qua werk "in het seizoen" en moet derhalve de komende weekenden werken. Hou het graag tegoed.
Misschien heb je tegen die tijd wat meer ruimte ,en kun je niet dan ook geen punt
