Zelfbouw met budget

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3258
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: Zelfbouw met budget

Bericht door MechanicalAnimal »

Dat zijn een paar beste zuilen, ga je veel plezier van hebben. Toevallig dat setje op Audiofreaks.nl?

Wel jammer.....had graag weer een nieuw projectje gestart zien worden hier. Ik hoop je dan ook graag weer te mogen zien hier.

Je weet dat je ook versterkers, CD-spelers etc zelf kunt bouwen hier he? :wink:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Zelfbouw met budget

Bericht door ray5150 »

Luxjan schreef:
Maar daar het geen zelfbouw is ga ik er niet over uit wijden.
Er staat nergens in de forumregels dat dat niet is toegestaan... :mrgreen:
Spreek je vooral uit !
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Zelfbouw met budget

Bericht door ray5150 »

Luxjan schreef:
Maar daar het geen zelfbouw is ga ik er niet over uit wijden.
Er staat nergens in de forumregels dat dat niet is toegestaan... :mrgreen:
Spreek je vooral uit !
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: Zelfbouw met budget

Bericht door markbakk »

Ach, het kan altijd nog beter dan een paar Klipsch-speakers. We wachten wel tot je tot inkeer bent gekomen.
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3258
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: Zelfbouw met budget

Bericht door MechanicalAnimal »

:lol:
Gebruikersavatar
Luxjan
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 24 jul 2006, 23:48
Locatie: Tongeren

Re: Zelfbouw met budget

Bericht door Luxjan »

MechanicalAnimal schreef:
Dat zijn een paar beste zuilen, ga je veel plezier van hebben. Toevallig dat setje op Audiofreaks.nl?

Wel jammer.....had graag weer een nieuw projectje gestart zien worden hier. Ik hoop je dan ook graag weer te mogen zien hier.

Je weet dat je ook versterkers, CD-spelers etc zelf kunt bouwen hier he? :wink:
Had niet op audiofreaks gekeken, maar heb ze zien staan op hifi.nl

Nu, een zelfbouw buizenversterker zou ik wel zien zitten. Zelfde probleem, zou echt een kit of bestaand model moeten zijn, anders lukt het me niet.
Dan zou ik bv gaan voor de kt88 buizen, 3 ingangen (...) waarvan liefst 1 voor mijn platen draaier en het volume op afstand te bedienen.
Ik vermoed dat 2x 25W ruim voldoende moet zijn voor de Klipschen...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”