Wel jammer.....had graag weer een nieuw projectje gestart zien worden hier. Ik hoop je dan ook graag weer te mogen zien hier.
Je weet dat je ook versterkers, CD-spelers etc zelf kunt bouwen hier he?
Moderator: Beheerdersteam
Er staat nergens in de forumregels dat dat niet is toegestaan...Luxjan schreef:Maar daar het geen zelfbouw is ga ik er niet over uit wijden.
Er staat nergens in de forumregels dat dat niet is toegestaan...Luxjan schreef:Maar daar het geen zelfbouw is ga ik er niet over uit wijden.
Had niet op audiofreaks gekeken, maar heb ze zien staan op hifi.nlMechanicalAnimal schreef:Dat zijn een paar beste zuilen, ga je veel plezier van hebben. Toevallig dat setje op Audiofreaks.nl?
Wel jammer.....had graag weer een nieuw projectje gestart zien worden hier. Ik hoop je dan ook graag weer te mogen zien hier.
Je weet dat je ook versterkers, CD-spelers etc zelf kunt bouwen hier he?