zaagtafel aanschaffen of niet?

Over materiaalbewerkingsgereedschappen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: zaagtafel aanschaffen of niet?

Bericht door Pjotr »

Raymond schreef:
..........Enige nadeel aan die machine is, dat hij met 200mm zaagbladen werkt, da's niet echt een populaire maat. Maar gelukkig zijn de zaagbladen die Scheppach zelf in het assortiment heeft al heel goed, dus daar kan je je ook prima mee redden.
Is i.d.d. niet een erg standaard maat. Kijk ook eens hier: http://www.borentappenschuren.nl/catego ... zaagbladen

Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van CMT zagen. Zagen een stuk netter/gladder/splintervrij dan de "merk" HM zagen van Metabo, Bosch enz. En de prijs valt eigenlijk ook wel mee. Ikzelf vond daar een no-ferro zaag met negatieve snijhoek die in mijn handcikelzaag past (160mm x 20mm), zaagt met gemak 5 mm alu plaat.
Plaats reactie

Terug naar “Hout- en metaalbewerkingsgereedschap”