Is i.d.d. niet een erg standaard maat. Kijk ook eens hier: http://www.borentappenschuren.nl/catego ... zaagbladenRaymond schreef:..........Enige nadeel aan die machine is, dat hij met 200mm zaagbladen werkt, da's niet echt een populaire maat. Maar gelukkig zijn de zaagbladen die Scheppach zelf in het assortiment heeft al heel goed, dus daar kan je je ook prima mee redden.
Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van CMT zagen. Zagen een stuk netter/gladder/splintervrij dan de "merk" HM zagen van Metabo, Bosch enz. En de prijs valt eigenlijk ook wel mee. Ikzelf vond daar een no-ferro zaag met negatieve snijhoek die in mijn handcikelzaag past (160mm x 20mm), zaagt met gemak 5 mm alu plaat.
