Ze gaan door het leven (in een versterker met véél leven
Anne
De beste condensator is geen condensator.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Kun je hem niet op een ander kleedje zetten of zo? Met het zoeken naar een geschikt kleedje kun je ook dagen zoet zijndre schreef:ik biamp al met 2 van deze jongens![]()
ik heb gewoon het idee dat er nog wat meer detail uit te persen is met een andere condensator,maar ik zal wel even een kleine bypass proberen
Raaaaayyyyy ...dre schreef:als iemand even een printje maakt.......
Ray, wat doe je nu, geef even een teiltje ... Da's een versterker in de categorie 'hoe 't niet moet'.ray5150 schreef:Ik heb vooralsnog wel de 3000 voor je.
Dat wordt een hele lange reactie als ik alles wat er mis is de revue moet laten passeren, even in 't kort dan: verschilversterker aan de ingang heeft geen stroombron, geen degeneratie weerstanden, de Miller trap is direct aan de MOSFET's gekoppeld zonder (pre)drivers, voortrap heeft een lagere voedingsspanning als de eindtrap, geen Vbe multiplier voor de ruststroom, etc. etc. Dit apparaat (een versterker is het niet in mijn optiek) zal staan te vervormen gelijk een buizenversterker zonder tegenkoppeling. Als ik zoiets had geknutseld in mijn eerste jaar opleiding microelectronica had ik een onvoldoende gekregen als beoordeling.ray5150 schreef:Hoezo?, Sander. verklaar je nader...![]()
(ik zocht gewoon de 3400B en kwam deze tegen.)
Zelfde verhaalray5150 schreef:De 6200 dan? is dat wat?
Sorry Dre, nog steeds zelfde verhaal ...dre schreef:nee,de mijne is iets anders.
Dat zie je goed ... wat uhm ... exotischAh!buis schreef:... zie ik dat goed,een regeling om aan de ingang de brom uit te balanceren![]()
Anne