Luidsprekers met een 2e kans.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Luidsprekers met een 2e kans.
Zijn dat de Lintons? Die waren toch groter, waren volgens mij 3-weg.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Ik zou ze aangezien hebben voor de Wharfedale Denton 2 luidsprekers.
Edit: daar verwijst je link ook naar trouwens.
Het wordt voor mij wel heel duidelijk dat het spul wat je er voor hebt staan wel heel belangrijk is.
De DAC en de versterkerdelen maken wel dat die jongens tot leven komen.
De DAC en de versterkerdelen maken wel dat die jongens tot leven komen.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Dat is absoluut een feit. De luidsprekers zijn het laatste element in de keten dus die kunnen niet terug halen wat er daarvoor al mis gaat.
Zelf heb ik uiteraard ook het verschil mee mogen maken hoe mijn luidsprekers op de Hegel speelden en hoe ze nu op de huidige set spelen, dat zijn toch twee totaal verschillende werelden.
Zelf heb ik uiteraard ook het verschil mee mogen maken hoe mijn luidsprekers op de Hegel speelden en hoe ze nu op de huidige set spelen, dat zijn toch twee totaal verschillende werelden.
Ja lijkt mij ook. Die waren toentertijd ook niet verkeerd trouwens.Olaf Analogue schreef: ↑di 11 jun 2024, 16:23Ik zou ze aangezien hebben voor de Wharfedale Denton 2 luidsprekers.
Sorry, mijn vout,?......
Helemaal in de veronderstelling dat ik dat goed had, zal de, leeftijd zijn of de invloed van de medicijnen dat ik wat hallucinerend overkom.
Helemaal in de veronderstelling dat ik dat goed had, zal de, leeftijd zijn of de invloed van de medicijnen dat ik wat hallucinerend overkom.
Nu dan weer de activiteiten van de bouwer van mijn luidsprekers, hij kan niet zo best stil zitten.
De Vivid 1.5 had ik al even laten zien in het topic met de Bliesma en Purifi units, dit i.v.m. de afronding van het totale aerodynamische vorm.
viewtopic.php?p=2090910#p2090910
De wand van een exemplaar was beschadigd door een val tegen een vensterbank, als ik het goed heb begrepen. De kast had een grote scheur, en dat kan goed gerepareerd worden. Mogelijk dat de gun metal kleur de nieuwe uitkomst is die nu bij de tweeter de achtergrond geeft.
De Vivid 1.5 had ik al even laten zien in het topic met de Bliesma en Purifi units, dit i.v.m. de afronding van het totale aerodynamische vorm.
viewtopic.php?p=2090910#p2090910
De wand van een exemplaar was beschadigd door een val tegen een vensterbank, als ik het goed heb begrepen. De kast had een grote scheur, en dat kan goed gerepareerd worden. Mogelijk dat de gun metal kleur de nieuwe uitkomst is die nu bij de tweeter de achtergrond geeft.
- pvanlingen
Met zo'n klein voetje er onder zal deze speaker nog wel een keer omvallen.
- pvanlingen
Inderdaad Aat, maar dat is 's zomers niet zo erg als overdag. 
Inmiddels wel wat verder met die mooi klinkende Vivid's.
Na de metallic lak laag en blanke laklaag kan er dan gepolijst worden om het maximale effect te krijgen.
Bij de eerste keer zaten er wel wat stofjes in, en alles is overnieuw gedaan, nu dus perfect in de lak.
De 1e is nu goed, de 2e komt er aan. 
Na de metallic lak laag en blanke laklaag kan er dan gepolijst worden om het maximale effect te krijgen.
Bij de eerste keer zaten er wel wat stofjes in, en alles is overnieuw gedaan, nu dus perfect in de lak.
- pvanlingen
- pappaleo
- Contacteer:
Nog maar 10 maanden voor het pasen is..... het wordt inderdaad hoog tijd