Anna mag ik daar een Potmeter tussen zetten van 1 meg ohm of gaat er dan iets anders verkeerd
In de Dummyload ging het weer fout kennelijk
En ik heb weer een igbt vernield dus ipv van 2 heb ik er nu 3 in zitten .
Wat weer een neveneffect had dat de stroombegrenzing nu 330 mA is
Net na dat ik alles netjes had gemaakt
Heb over de Potmeter 4,7 K gezet waarbij nu weer 210 mA aan stroom begrensd is
Mag dat ( denk het wel ) Omdat het werkt
De begrenzing werkt net omgekeerd aan de weerstand ik dacht bij 1K is de stroom 0
Maar nee met 0 Ohm is de stroom min en met 1K max stroom .
Hoe die igbt kapot gegaan is weet ik niet
Kwam er perongeluk achter omdat m’n stroom nog maar tot 110 mA regelde
Ik heb Florick een pB gestuurd of ik toch maar een paar van zijn igbt mag hebben
Alleen is die spanning DC nu 400 volt ?
Deze pagina staat er algemene info
Het gaat om
Dit ding welke Florick er wel een paar over heeft
Van Norbert EOO krijg ik geen reactie op mijn bestelling van oa die BY2000 diodes
Vakantie Misschien ?