Ik ben ondertussen verder geraakt, op de tekening van het chassis na, die volgt nog.
Je moet er van uit gaan dat alles best goed gecontroleerd wordt, vooral qua afmetingen. Ik heb nl. de vorige versie van deze versterker niet meer in mijn bezit en verschillende onderdelen evenmin.
Het schema v.d. versterker:
De voeding:
SubTop zicht:
Afgewerkt front - back (volgens Anne was dit de echte old-time-look)
CorelDraw tekening voor een Tube Town-plaat van H150 x B600
Omdat de breedte van een front- en backpaneel 320mm is, kunnen we alleen kiezen voor B600.
Er is dus een ruimte over van 150mm op 275mm die voor andere paneeltjes kan worden gebruikt (op te geven).
@Bert en Douwe:
Hier zijn de initialen van Bert gebruikt, voor Douwe kan dat eenvoudig worden gewijzigd.
De panelen afgewerkt:
De chassis-plaat moet nog aangepast worden, zodra dat klaar is post ik die hier.
Voorlopige sPlan tekeningen:
Jullie hebben wellicht de nieuwe inputsprint nodig (met Neutrik connectoren zoals bij de EL84 V3-versterker),
ik heb een printje ontworpen met daarop 4 printjes.
Met de volgende zip (-2 of -4) kan je bestellen bij JLCPCB:
- 2 input-printjes = aanmaak: €1.9 + verzending: €7.27 EuroPacket = €9.17 totaal
- 4 input-printjes = aanmaak: €8.08 + verzending: €15.03 EuroPacket = €22.11 totaal
Onderdelenlijst (ik kan niet garanderen dat alles is opgenomen):
update 26/12 na kleine aanpassing op 22-12 van CorelDraw tekening van front en back.