Wegens sollicitatiedrukte had ik even wat minder tijd voor mijn project.
Is toch belangrijker dan de hobby.
Maar heb een vrij grote kans dat ik weer werk krijg.
Maar goed. Ik heb jullie verhalen gelezen en ben er achter gekomen dat ik de 240 volt tap aan het gebruiken ben.
Ik had ook al aangegeven dat ik Brn en Blk aan elkaar had gezet en dat ik Wht en Blu gebruik voor de spanning.
Verkeerd dus. Stom stom stom.
Ik ga nu Blu/Yel en Blk/Red aansluiten op het stopcontact.
Het hele verhaal qua metingen zal nu wel anders worden.
Maar zou het ook invloed hebben op de temperatuur van de trafo
Ik ga nu ook twijfelen aan mijn multimeter Anne.
