Zit er maar niet over in Lolke, tegen die tijd gaan we wel weer "lawaai" maken. Zal wel weer september worden.architect schreef:Hallo allen,richard schreef:Ja hoor! Een goede aanleiding om het volgend jaar weer een dag te organiseren.
Zelf woon ik vlakbij Beetsterzwaag en het lijkt mij leuk eens zo'n dag mee te maken.
Wanneer is de eerstvolgende? En wat heeft iedereen te laten zien?
Groet,
Lolke
4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Ik denk dat als er een is in beetsterzwaag ook wel eens wil komen kijken.
Ik hoef van mijn brouwsels niks mee te nemen denk ik...
Maar aan de andere kant.. als mijn sub klaar is en die naar mijn zin is.. tja...
Ik hoef van mijn brouwsels niks mee te nemen denk ik...
Maar aan de andere kant.. als mijn sub klaar is en die naar mijn zin is.. tja...
Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Binnenkort maar eens een datum prikken dacht ik zonxs77 schreef:Ik denk dat als er een is in beetsterzwaag ook wel eens wil komen kijken.
Ik hoef van mijn brouwsels niks mee te nemen denk ik...
Maar aan de andere kant.. als mijn sub klaar is en die naar mijn zin is.. tja...
Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Weidok schreef:
Binnenkort maar eens een datum prikken dacht ik zo
....

Binnenkort maar eens een datum prikken dacht ik zo
Had je, geloof ik, nou net niet moeten zegge.....nxs77 schreef:Neem de tijd
Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Ik zou er 2 uur voor in de auto moeten, kweet nie of dat wat wor, voor en daggie. 
En mijn fries is ook niet zo best
Oeps, Ffries moet zeker met een hoofdletter.
En mijn fries is ook niet zo best
Oeps, Ffries moet zeker met een hoofdletter.
Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Tja, kijk, hum, weet je, de meeste friezen kennen ook buitenlandse talen. Laat dat vooral geen bezwaar zijn....hannesie schreef:Ik zou er 2 uur voor in de auto moeten, kweet nie of dat wat wor, voor en daggie.
En mijn fries is ook niet zo best
Oeps, Ffries moet zeker met een hoofdletter.
Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Als ik het kan combineren, met een dagje Groningen is het misschien ook een leuke optie om samen met mijn vrouw, de overnachting en Stad Groningen zijn ons al eerder goed bevallen.
Kan zij shoppen en ik luisteren en kijken
Kan zij shoppen en ik luisteren en kijken
Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
hannesie schreef:Ik zou er 2 uur voor in de auto moeten, kweet nie of dat wat wor, voor en daggie.![]()
Aaahjawel joh ! Doe ik ook
Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Beetsterzwaag heeft trouwens ook prima accommodatie om een weekendje door te brengen. In het dorp zijn leuke restaurants, galeries en winkeltjes (ik moet de de plaatselijke handel natuurlijk ook een beetje promoten).hannesie schreef:Als ik het kan combineren, met een dagje Groningen is het misschien ook een leuke optie om samen met mijn vrouw, de overnachting en Stad Groningen zijn ons al eerder goed bevallen.
Kan zij shoppen en ik luisteren en kijken
Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Vorig jaar hebben mijn vrouw en ik het gecombineerd met een overnachting in Leeuwarden. Zij de volgende dag "shoppen" in Leeuwarden en ik een dag luisteren/praten in Beetsterzwaag. Beiden vonden wij het een aanrader!
groeten,
AatV
groeten,
AatV
