4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009

Bericht door sietse »

architect schreef:
richard schreef:
Ja hoor! Een goede aanleiding om het volgend jaar weer een dag te organiseren.
Hallo allen,

Zelf woon ik vlakbij Beetsterzwaag en het lijkt mij leuk eens zo'n dag mee te maken.
Wanneer is de eerstvolgende? En wat heeft iedereen te laten zien?

Groet,
Lolke
Zit er maar niet over in Lolke, tegen die tijd gaan we wel weer "lawaai" maken. Zal wel weer september worden. :D
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009

Bericht door nxs77 »

Ik denk dat als er een is in beetsterzwaag ook wel eens wil komen kijken.
Ik hoef van mijn brouwsels niks mee te nemen denk ik...

Maar aan de andere kant.. als mijn sub klaar is en die naar mijn zin is.. tja...
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009

Bericht door weidok »

nxs77 schreef:
Ik denk dat als er een is in beetsterzwaag ook wel eens wil komen kijken.
Ik hoef van mijn brouwsels niks mee te nemen denk ik...

Maar aan de andere kant.. als mijn sub klaar is en die naar mijn zin is.. tja...
Binnenkort maar eens een datum prikken dacht ik zo :)
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009

Bericht door nxs77 »

Neem de tijd :mrgreen:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009

Bericht door sietse »

Weidok schreef:
Binnenkort maar eens een datum prikken dacht ik zo :)
nxs77 schreef:
Neem de tijd :mrgreen:
Had je, geloof ik, nou net niet moeten zegge..... :-k.... ](*,)
:wink:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009

Bericht door hannesie »

Ik zou er 2 uur voor in de auto moeten, kweet nie of dat wat wor, voor en daggie. :oops:

En mijn fries is ook niet zo best :D

Oeps, Ffries moet zeker met een hoofdletter.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009

Bericht door sietse »

hannesie schreef:
Ik zou er 2 uur voor in de auto moeten, kweet nie of dat wat wor, voor en daggie. :oops:

En mijn fries is ook niet zo best :D

Oeps, Ffries moet zeker met een hoofdletter.
Tja, kijk, hum, weet je, de meeste friezen kennen ook buitenlandse talen. Laat dat vooral geen bezwaar zijn.... :D
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009

Bericht door hannesie »

Als ik het kan combineren, met een dagje Groningen is het misschien ook een leuke optie om samen met mijn vrouw, de overnachting en Stad Groningen zijn ons al eerder goed bevallen.

Kan zij shoppen en ik luisteren en kijken :mrgreen:
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009

Bericht door TubeHead »

hannesie schreef:
Ik zou er 2 uur voor in de auto moeten, kweet nie of dat wat wor, voor en daggie. :oops:

Aaahjawel joh ! Doe ik ook ;)
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009

Bericht door richard »

hannesie schreef:
Als ik het kan combineren, met een dagje Groningen is het misschien ook een leuke optie om samen met mijn vrouw, de overnachting en Stad Groningen zijn ons al eerder goed bevallen.

Kan zij shoppen en ik luisteren en kijken :mrgreen:
Beetsterzwaag heeft trouwens ook prima accommodatie om een weekendje door te brengen. In het dorp zijn leuke restaurants, galeries en winkeltjes (ik moet de de plaatselijke handel natuurlijk ook een beetje promoten).
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009

Bericht door AatV »

Vorig jaar hebben mijn vrouw en ik het gecombineerd met een overnachting in Leeuwarden. Zij de volgende dag "shoppen" in Leeuwarden en ik een dag luisteren/praten in Beetsterzwaag. Beiden vonden wij het een aanrader!

groeten,
AatV
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”