Tja om een line te maken met de Sd van 1 zon "lullig"speakertje is ook gek om te zien. 30cm2 zit je al snel aan, met een breedte van bv 10 cm.
Ik denk dat ik dit ontwerp behoudt, en me eens ga verdiepen in het "maken" van een filter, wat ik nog nooit gedaan heb
EDIT. mid mid tweet mid mid. Hmm. ook dat is inderdaad nog iets waarover ik nog niet uit ben. scheelt een appart hokkie inderdaad.
Bedankt voor het tipje!
Laat ik hem dan meteen maar achterover hellen....





