TS2019-PP80
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TS2019-PP80
Nou, da’s even een dingetje bij gebrek aan een scope. Woon je in de buurt Erwin?
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: TS2019-PP80
Ik heb hier nog wel een scoop staan. Woon je in de buurt van Vledder? Haal 'm dan maar op.
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: TS2019-PP80
Lekker bezig Jan,
De korte poot aan de bipolaire elco was dacht ik of de binnen kant of de buitenkant van de elco.
De korte poot aan de bipolaire elco was dacht ik of de binnen kant of de buitenkant van de elco.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TS2019-PP80
Dank Douwe, ik heb echter totaal geen verstand van hoe een scope werkt dus ik denk dat het handiger is om te vragen of Erwin, elpeewee, me daarbij van dienst wil zijn.douwebakker schreef: ↑zo 23 apr 2023, 16:20Ik heb hier nog wel een scoop staan. Woon je in de buurt van Vledder? Haal 'm dan maar op.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TS2019-PP80
Daar staat tegenover dat een tripje Vledder qua omgeving wel heel leuk is, zo meen ik uit mijn jeugd te herinneren…
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TS2019-PP80
Potverdikkie ! Tegenwoordig is ook echt alles een “static sensitive device”! 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TS2019-PP80
Waarom zou je dan zo moeilijk en duur doen om een "vacuum buizen" versterker te gaan bouwen met dat soort surrogaat? Kun je beter gelijk een goede mos-versterker bouwen!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TS2019-PP80
Mee eens, maar wel leuk bedacht toch! Mooi marketing product ook, nu nog in verschillende kleuren uitbrengen. Maar aan de andere kant: als het onwaarschijnlijk goedkoop is wel leuk om te proberen…
Re: TS2019-PP80
Het is ook al een heel oud idee en ook wel geprobeerd. Maar het is niet voor niets nooit wat geworden...
Pure fantasie, dat krijg je nou: kortsluiting als je marketeers techniek laat doen, of andersom
Heb ooit wel eens een (zelfbouw) ontwerp gezien in het Britse HiFi & Record magazine met Mosfet versterker en UGT wat als SE triode geschakeld was. Was echt een heel simpel ding.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: TS2019-PP80
Misschien iets voor de haaiend scene, de blauwe uitvoering €999 per stuk, de zilveren €4999 en de non-plus-ultra platina versie €24999.
Re: TS2019-PP80
Ik wil ze gewoon in Plain Bordeaux Rood! Toch is Soundsmith niet de eerste de beste op technisch vlak, beetje categorie Menno v.d.V. Ze maken echt fantastisch mooie PU elementen, daar zijn ze bekend mee geworden.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: TS2019-PP80
Dat is nog eens een positieve insteek. Je kan niet weten of de kleur wat uitmaakt voor je het zelf getest hebt. Aldus een frequent gehoord adagium. 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TS2019-PP80
Goud en Platina, zeker als dat ultra non plus is, is mij sowieso veel te patserig! Om te patsen zijn audiospullen eigenlijk maar armetierig materiaal. Auto's en tegenwoordig ook fietsen, doen het w.d.b. veel beter. Of nog beter een fors jacht in een Griekse haven. Een veel gehoord adagium is ook dat wat je vind ook zo is: Z.g.n. "Wet van de onderbuik" (al mag je dat niet hardop zeggen
) Dus doe eigenlijk maar helemaal niet 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TS2019-PP80
En de eerste modificatie is een feit! Het oorspronkelijke idee om een trafo aan weerszijden van de pcb’s te plaatsen maar dat leverde een te lange contraptie op. Stapelen dan maar. De omhoog wijzende draden zijn voor de gloei. Had van mij litze draad mogen zijn maar het zal vast een reden hebben dat het massief is…
