Tegen de verveling ?ray5150 schreef:Waarom zou je moeten matchen dan ?
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Tegen de verveling ?ray5150 schreef:Waarom zou je moeten matchen dan ?
De helft van de spullen dus.dre schreef:Ik mis nog een paar weerstanden en een paar elco's:die staan in backorder bij Mouser.
En de voedings bordjes,dan kunnen we gaan testen!
Dankzij Barry zit ik nu dus te twijfelen om een behuizing te gaan maken..........Barry2001 schreef:Jammer dat je zo'n standaard kist neem als behuizing Dre. Gezien je luidspreker topics ben je handig met behuizingen, waarom niet zelf iets unieks maken?
Op de printen van dre ontbreken de spaningsregelaars daar zijn juist de Shunts voor.Ah!buis schreef:Op het bord van PassPearl zit de voeding erop.Zit, zo te zien op jou printen.Daar zie ik 24V in.
Dan moet er tussen de "eenvoudige"voeding even terug nog het ontbrekende deel. Ik heb nog twee weerstanden weggestreept, niet nodig - zelfs liever niet, bij de 30V na de gelijkrichter,wel als daar geen C zit.
Anne
Zie net 't bordje van Sevenup.Is niet de Pass maar, zo te zien, met L317-337.Moet ook kunnen.
Nee hoor met de shunts wel maar wil je terug naar de basis dan zit je met de printen die je Hier onder laat zien gewoon goed.dre schreef:Nog meer printen?![]()
Als ik diyaudio kijk gebruiken ze bij allemaal een zeer simpel schema.
Wat doen wij dan beter of overdreven?
dre schreef:Te gewoontjes?![]()
Ik heb nog van die bordjes van Sevenup liggen,misschien dat die ook geschikt zijn.
Helemaal niks.Zou enkel wat doen bij enkelfasig gelijkrichten.Maar één brug of twee, 't blijft symetrischdre schreef:Wat kan er fout gaan aan het scheef belasten?
Weer niets?Ah!buis schreef:Helemaal niks.Zou enkel wat doen bij enkelfasig gelijkrichten.Maar één brug of twee, 't blijft symetrischdre schreef:Wat kan er fout gaan aan het scheef belasten?![]()
Anne
Ik zie dat elk primaire winding van 120 Volt in dit schema 230 Volt voor z'n kiezen krijgt of zie ik wat over het hoofd?dre schreef:Zoals ze aanraden,misschien met wat aanpassingen van jullie.