Hoi Loek,cool schreef:Ik kan een partijtje teflon slang kopen van ca. 2,6 x 1,8 mm en 1,3 x 0,6 mm op een rolletje van 5m. Kost € 1,50 per rol.
Interesse?
Nog een rol van beide over?
Doe mij er dan ook maar 1 van ieder.
Groetjes George.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Hoi Loek,cool schreef:Ik kan een partijtje teflon slang kopen van ca. 2,6 x 1,8 mm en 1,3 x 0,6 mm op een rolletje van 5m. Kost € 1,50 per rol.
Interesse?
Ik heb geen trekhaak............!!!!!!!............FR_Aad schreef:De mijne kunnen evt wel bij die van Hans
zijn de rolletjes die ik heb besteld zo grootcool schreef:Ik neem de aanhanger wel mee want George doet ook mee!
Het zit op een haspelKappa7 schreef:zijn de rolletjes die ik heb besteld zo grootcool schreef:Ik neem de aanhanger wel mee want George doet ook mee!in dat geval hang ik er ook even een karretje achter
Hey Reinder, kun jij aangeven waar jij de materialen voor je kabels vandaan hebt? Moet er zelf een paar maken...meiborg schreef:Hallo Hans,
Ik heb de kabels gemaakt volgens deze handleiding op TNT audio. Ik ben er erg content mee, swap ze af en toe met de interlinks van audio creative en ik blijf de x3 toch fijner vinden (helaas te kort om alles prettig neer te zetten).
Mvg Reinder