zelfbouw interlinks van audio creative

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door Kappa7 »

cool schreef:
Ik kan een partijtje teflon slang kopen van ca. 2,6 x 1,8 mm en 1,3 x 0,6 mm op een rolletje van 5m. Kost € 1,50 per rol.
Interesse?
Hoi Loek,
Nog een rol van beide over?
Doe mij er dan ook maar 1 van ieder.

Groetjes George.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door ray5150 »

Loek gaat het nog druk krijgen ! :lol:
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door cool »

Wat heet druk Ray....
George ik zet je op de lijst erbij, ik neem het de 28e mee of je moet het eerder willen hebben.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door Kappa7 »

Geen haast Loek.
De 28e is prima.
Gebruikersavatar
Motorfret
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door Motorfret »

Net terug van vakantie ; kan ik me ook nog inschrijven voor een rolletje van ieder?
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door cool »

ik zet je erbij John. Gr.
Gebruikersavatar
hans_b
Ook commercieel actief
Berichten: 156
Lid geworden op: do 12 jan 2012, 10:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door hans_b »

Ik kom net terug van vakantie. Leuk om te lezen dat er al heel wat interlinks zijn gebouw. Ook mooi om te zien hoe iedereen zijn eigen constructie verzint.

@Meiborg, kan je misschien hier de opbouw van de X3.0 kabel delen die jij gemaakt hebt. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die klinkt.

Groet, Hans
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door meiborg »

Hallo Hans,

Ik heb de kabels gemaakt volgens deze handleiding op TNT audio. Ik ben er erg content mee, swap ze af en toe met de interlinks van audio creative en ik blijf de x3 toch fijner vinden (helaas te kort om alles prettig neer te zetten).

Mvg Reinder
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door cool »

Intussen teflon en enveloppen in huis. Verder via PB.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door ray5150 »

Ik kom 't wel halen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door cool »

Prima Ray, ik zie je wel verschijnen.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door FR_Aad »

De mijne kunnen evt wel bij die van Hans
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door hannesie »

FR_Aad schreef:
De mijne kunnen evt wel bij die van Hans
Ik heb geen trekhaak............!!!!!!!............ :lol:

Ik neem ze wel mee. :sure:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door FR_Aad »

Je hebt toch dakdragers? :p
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door cool »

Ik neem de aanhanger wel mee want George doet ook mee!
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door Kappa7 »

cool schreef:
Ik neem de aanhanger wel mee want George doet ook mee!
zijn de rolletjes die ik heb besteld zo groot :shock: in dat geval hang ik er ook even een karretje achter :mrgreen:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door pappaleo »

Ik heb personeel meegenomen om ze te sjouwen :mrgreen: :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door ds23man »

Toch niet Knabbel en Babbel? :lol:
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door cool »

Kappa7 schreef:
cool schreef:
Ik neem de aanhanger wel mee want George doet ook mee!
zijn de rolletjes die ik heb besteld zo groot :shock: in dat geval hang ik er ook even een karretje achter :mrgreen:
Het zit op een haspel :mrgreen:
Bijlagen
haspel.jpg
haspel.jpg (20.25 KiB) 1645 keer bekeken
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door Kappa7 »

Niet meer zo te zien, hij is leeg :mrgreen:
Gebruikersavatar
MickRS
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 06 sep 2013, 20:55
Locatie: Medemblik

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door MickRS »

meiborg schreef:
Hallo Hans,

Ik heb de kabels gemaakt volgens deze handleiding op TNT audio. Ik ben er erg content mee, swap ze af en toe met de interlinks van audio creative en ik blijf de x3 toch fijner vinden (helaas te kort om alles prettig neer te zetten).

Mvg Reinder
Hey Reinder, kun jij aangeven waar jij de materialen voor je kabels vandaan hebt? Moet er zelf een paar maken...
Gebruikersavatar
avdboom
Berichten: 743
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 19:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: zelfbouw interlinks van audio creative

Bericht door avdboom »

Zo, even afstoffen... *kuch*...

Ik werd door forumlid ToTo benaderd met wat vragen over deze audio creative interlink en de opbouw voor wat ervaringen en tip's omdat hij er zelf ook wel interesse in had. Na wat heen en weer mailen een luisterafspraak hier gemaakt zodat hij ze eens in aktie kon horen en ik kon hem wat laten zien van de materialen en opbouw hoe ik het doe.

Het luisteren beviel en grappig was dat hij als budged/kant-en-klaar alternatief van Damme tour grade kabel in gedachten had, wat ik hier voor in gebruik had. Mijn overtuiging dat deze interlink een hele opstap is was mede doorslaggevend om hier voor te gaan.

Gezien mijn eerdere ervaringen was mijn advies dat koper erg goed is, maar als de meerprijs geen bezwaar is voor zilver te gaan. Dit omdat in mijn herinnering dit erg goed klinkte, waar mijn koperen innitieel even tegen leken te vallen (maar nu nog steeds dik tevreden mee ben na wat langer luisteren). ToTo heeft voor de zilveren kern gekozen O:) .

ToTo is heel handig, maar kent ook zijn beperkingen, en heeft mij daarom gevraagd ze in elkaar te zetten. Iets dat mij na mijn eerdere ervaringen vrij makkelijk af gaat, maar vooral veel tijd kost. Als je een beetje perfectionist bend dan zit er gewoon best wat tijd in. Als tegenprestatie voor de tijd heeft ToTo mij een lekkere fles whisky gedoneerd :beer: , allebij happy O:) .

Maar enfin... dit zijn ze geworden.
Bijlagen
2015-02-20 15.03.32.jpg
2015-02-20 15.03.42.jpg
Plaats reactie