Shadow schreef:Let ook op dat het heel goed in het ontwerp al fout gegaan kan zijn, Peter (Pjotr) heeft ook een ontwerp met de 3886 gemaakt, dat was een ander concept als hier, maar hij heeft toch een zeer goede versterker neergezet op basis van de LM3886, ik luister er dagelijks naar
Die had ik bijna compleet, en heb ik in onderdelen weer doorverkocht.
Ik heb meerdere versterkers gehad, en nog staan, maar deze heeft iets wat mij raakt.
Het zal de vervorming wel zijn die mij aanspreekt. Hij zit net een beetje tussen een
buis en een transistor in, en dat bevalt mij persoonlijk erg goed.
