2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Chips, moet precies die week naar het buitenland van de baas 
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Vrees dat ik dan heel veel vrije dagen ga krijgenray5150 schreef:Ziektewetje ?
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
ik neem een introducee mee, mijn vader is benieuwd naar al dat moois
sander
sander
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
@ Dan: welkom, toegevoegd.
@ Sander: denk dat vaders het wel leuk vinden om te zien wat hun kroost zoal uitspookt
Mijn vader komt ook kijken.
@ Sander: denk dat vaders het wel leuk vinden om te zien wat hun kroost zoal uitspookt
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
zo zullen wij later ook zijn barryBarry2001 schreef:@ Dan: welkom, toegevoegd.
@ Sander: denk dat vaders het wel leuk vinden om te zien wat hun kroost zoal uitspooktMijn vader komt ook kijken.
sander
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
ja leuk toch? M'n pa zat ook altijd wel in de zelfbouw, meer in de stoommachinetjes. Die kon rustig wekenlang in de avonduren aan een vliegwiel werken kan ik me herinneren toen ik nog thuis woonde. Vond het altijd schitterend, maar had daar nooit het geduld voorsander1238 schreef:zo zullen wij later ook zijn barryBarry2001 schreef:@ Dan: welkom, toegevoegd.
@ Sander: denk dat vaders het wel leuk vinden om te zien wat hun kroost zoal uitspooktMijn vader komt ook kijken.
, gister verjaardag gehad van mijn moeder, zwerft er ineens een foto reportage gemaakt door mijn vader (rood van trots) van mijn hf10 door de kamer. ik bedoel maar
![]()
sander
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ik kom ook graag een dagje naar het oosten en neem de AF-DAC 2 mee.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ook welkom in het pittoreske Enschede! Neem je de Pluto's nog mee? De luisterruimtes zijn groot zat, komen ze zeker tot hun recht.knuisje schreef:Ik kom ook graag een dagje naar het oosten en neem de AF-DAC 2 mee.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
De Pluto's blijven thuis, ze zijn best kwetsbaar met vervoeren. Naar Breda zat ik ook met samengeknepen billen in de auto.Barry2001 schreef:Neem je de Pluto's nog mee? De luisterruimtes zijn groot zat, komen ze zeker tot hun recht.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ze hebben daarin de vorm niet mee: rond dus leker rollebollen achter in de autoknuisje schreef:De Pluto's blijven thuis, ze zijn best kwetsbaar met vervoeren. Naar Breda zat ik ook met samengeknepen billen in de auto.Barry2001 schreef:Neem je de Pluto's nog mee? De luisterruimtes zijn groot zat, komen ze zeker tot hun recht.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Als het een beetje meezit kom ik de 9e ook langs, als luisteraar, indien mogelijk natuurlijk...
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ik kom ook even kijken naar al het moois.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Zweitse en sjons: welkom! nemen jullie nog spullen mee?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Kreeg een pb-tje vwb het luisterschema: morgen (zaterdag) maak ik een opzetje, dan kan dat de komende week nog worden aangepast.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ik zie nu pas dat er gevraagd werd of ik wat mee zou nemen (giga-project); nee dat lukt niet in mn eentje en met de huidige auto ook al niet, dus ik ben uitsluitend bezoeker. Ben benieuwd!
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Nee, dit keer even niet. Ik kom wel wat halen.Barry2001 schreef:Zweitse en sjons: welkom! nemen jullie nog spullen mee?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Beste mensen, op pagina 1 staat een opzetje vwb de indeling van de luisterruimtes gedurende de dag. Het is een opzetje, niets moet / alles mag, laat het vooral horen als je iets anders zou willen zien. Het is ook geen strakke planning, maar meer bedoelt om een beetje een leidraad te hebben.
Voor de deelnemers met losse componenten, laat maar horen als je bij een set wilt, jou component met een ander wilt vergelijken of misschien de dag zelf kijkt wat je wilt.
Nogmaals dit, het zijn mooie ruimtes maar er is echt een minimum aan wandcontactdozen, denk dus vooral aan verlengsnoeren / verdeeldozen!
Oja, alle ruimtes zijn dus even groot, 10 x 12 meter, en er is nog genoeg ruimte voor mensen die nog met spullen willen komen.
Voor de deelnemers met losse componenten, laat maar horen als je bij een set wilt, jou component met een ander wilt vergelijken of misschien de dag zelf kijkt wat je wilt.
Nogmaals dit, het zijn mooie ruimtes maar er is echt een minimum aan wandcontactdozen, denk dus vooral aan verlengsnoeren / verdeeldozen!
Oja, alle ruimtes zijn dus even groot, 10 x 12 meter, en er is nog genoeg ruimte voor mensen die nog met spullen willen komen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
m'n paasproject hoeft niet op m'n ncore hoor, lijkt me meer voor een wat kleinere setting.
als een van de AF-DAC2's als pre op m'n ncore kan, dan alvast bedankt.
als een van de AF-DAC2's als pre op m'n ncore kan, dan alvast bedankt.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Heeft iemand al een zware steekwagen voor Ray geregeld? 
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Is het de bedoeling / mogelijk dat de DT's de hele dag blijven staan?Barry2001 schreef:Luisterruimte 1
15:30 Shootout met verschillende phono preamps / DT's:
Koifarm Solar phono preamp / Kappa7 Phonodude, /Barry2001 phono preamp / TubeHead Phonodude.
Kappa7 Thorens DT / Barry2001 Thorens DT.
Het opbouwen en afstellen is ongeveer een uurtje werk.
Als de tafels ruim genoeg zijn dan kan alles mooi naast elkaar staan en kan het voor de hele dag als bron dienen.
Maar verwacht dat er ook wel weer liefhebbers van de 1tjes en de 0letjes zijn die kunnen dan natuurlijk altijd een eigen bron aansluiten als dat gewenst is.
Ik zal dan pogen om om 10:00 uur aanwezig te zijn dan kan voor dat Theo gaat starten de tafel klaar staan en kan hij daar gebruik van maken als hij dat wil.
Mogelijk eigen platen mee nemen als je iets speciaals wil laten horen.
Groetjes George
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Naast de luisterruimtes is een 'bijpraatkamer', misschien een idee om Paasproject daar neer te zetten? Is dar ook wat muziek gedurende de dag, er is vast wel een versterker met bron over. Die AF-DAC2's zijn er 2 keer zelfs, gaat vast goedkomen.Henkjan schreef:m'n paasproject hoeft niet op m'n ncore hoor, lijkt me meer voor een wat kleinere setting.
als een van de AF-DAC2's als pre op m'n ncore kan, dan alvast bedankt.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Uiteraard, prima idee. Ik ga in de loop van volgende week met de beheerder daar tafels en stoelen klaarzetten, die moeten uit een andere ruimte komen. We zetten dan in deze ruimte wat extra tafels neer, kunnen de DT's op een aparte tafel om per ongeluk aanstoten zoveel mogelijk te voorkomen. Het zijn wel horecatafels natuurlijk, hoop dat ze niet al te gammel zijn..Kappa7 schreef:Is het de bedoeling / mogelijk dat de DT's de hele dag blijven staan?Barry2001 schreef:Luisterruimte 1
15:30 Shootout met verschillende phono preamps / DT's:
Koifarm Solar phono preamp / Kappa7 Phonodude, /Barry2001 phono preamp / TubeHead Phonodude.
Kappa7 Thorens DT / Barry2001 Thorens DT.
Het opbouwen en afstellen is ongeveer een uurtje werk.
Als de tafels ruim genoeg zijn dan kan alles mooi naast elkaar staan en kan het voor de hele dag als bron dienen.
Maar verwacht dat er ook wel weer liefhebbers van de 1tjes en de 0letjes zijn die kunnen dan natuurlijk altijd een eigen bron aansluiten als dat gewenst is.
Ik zal dan pogen om om 10:00 uur aanwezig te zijn dan kan voor dat Theo gaat starten de tafel klaar staan en kan hij daar gebruik van maken als hij dat wil.
Mogelijk eigen platen mee nemen als je iets speciaals wil laten horen.
Groetjes George
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
ik neem me TA2024 mee als dat handig is voor paasproject(2012 toch?)
