George dat is bij 1200 Watt ?.Kappa7 schreef: ↑zo 30 jan 2022, 10:40Hier zie je toch dat de voeding bij vol vermogen 120 Watt aan warmte moet kunnen afvoeren.
Schermafbeelding 2022-01-30 103812.jpg
Ik vraag me af of daarvoor en koppeling aan de onderzijde voldoende is.
Zelf zou ik daar toch wel een koelprofiel zien aan de buitenzijde van de behuizing die de warmte gelijk naar buiten afvoert.
Dat hoor ik in Oudenbosch dan
Dan bel ik bas , Denk om je koeling
