FF een fotootje gemaakt, Soekris dus gebalanceerd aangesloten op de RelaiXed.
Doordat ik bij de eerste Raspberry er geen geluid uit kreeg is mede door het beschadigde entree van de SDCard.
Beter een korte kabel voor de I2S, dus de RPI dan maar wat naar achteren verplaatst.
De groene Led bij de stroom aansluiting geeft aan dat er een Lock is
DSD lijkt nog niet te lukken, de RPI denkt dat hij het kan, maar vervolgens komt er geen geluid uit.
DSD staat ook nog op het verlanglijstje van Soren van Soekris.
DoP is DSD over PCM en zou ook door de software van LMS (Squeezebox gedaan worden) , maar ja, als hij denkt dat het niet nodig is?
Het geluid is wel heel duidelijk dynamischer, als pauken en trommels dat soort geluid is wel heel duidelijk anders.
Plaatsing is ook heel goed,een open geluidsbeeld, van een ladderdac als b.v.de Metrum Acoustic heb ik dit nog niet gehoord.
Lijkt ook wat meer direct als de Totaldac, maar eerst maar eens een tijdje spelen.