Ha George, hoe is het?
Tijd niks van me laten horen hier, heb thuis verbouwd wat m'n tijd heeft opgeslokt. En zweet, was warm zat

Maar alles is klaar en de bouwstof is opgetrokken.
Niet veel gebeurd aan de 150, wat ik nog wel gedaan heb is experimenteren met caustic soda, de topplaat dan. Was een tip van Kees, maar heb er eigenlijk geen goede resultaten mee gehaald.
Enorm agressief goedje, doe dit vooral buiten voor wie het ook eens wil proberen. Lauw water, wat soda erin, oplossen. Hierna de alu plaat erin, gaat enorm tekeer. Natuurlijk toch een keer met m'n snufferd erboven gehangen, ging bijna onderuit. Niet gezond

Het werkt ook wel, maar ik bleef toch oneffenheidjes en krasjes zien waarvan ik zeker wist dat dit met spuiten niet meer te zien zou zijn. Wat verder afgeschuurd en weer in de caustic soda, viel toch weer tegen. Hierna deplaat goed schoongemaakt, een spuitbus verf bij de action gekocht met primer, topresultaat.
Na het weekend eerst met vakantie, heb tussen de bedrijven door ook nog gewerkt en de koek is op
Daarna pak ik het weer op en wil ik 'm verder afmaken, evenals een pre-amp voor deze tafel, moet iets met buizen worden.