Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door RobertD »

Ik neem mijn Stella Lights en mijn nieuwe TQWT's mee.
De kleine Single ended EL84 en mijn Gainclone zal ik ook weer meebrengen.

Is er een mogelijkheid om mijn speakers te laten meten?
De Stella's klinken heel goed, maar bij sommige nummers vind ik het wat schel. Kan aan de opname liggen, maar het zou ook kunnen dat het kamertje voor de door mij toegepaste breedbander wat klein is. Met alle bollebozen bij elkaar kan daar vast iets over gezegd worden.
Gebruikersavatar
Hans 4354,5
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 24 apr 2013, 23:32

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Hans 4354,5 »

Nu de grote vraag, HOE word ik lid? Of is aangemeld op dit forum voldoende? Lijkt me leuk om een blik te komen werpen in Breda.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door ray5150 »

Het feit dat je dit bericht geplaatst hebt, geeft al aan dat je lid bent....
Wowly schreef:
Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(natuurlijk, ik heb ook voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen een service: ik verzin het ter plekke voor je :lol: )
Gebruikersavatar
Bas Horneman
Berichten: 744
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Bas Horneman »

Ga ook proberen om te komen.

Neem in elk geval RH84 en Salas 6v6 pre mee. En wellicht ook DDDAC 1794 NOS.

Groeten,
Bas

(Edit. Bij deze mijn afmelding. Jammer .
..het is al weer een tijd geleden dat ik bij zo een dag was.)
Laatst gewijzigd door Bas Horneman op zo 28 apr 2013, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans 4354,5
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 24 apr 2013, 23:32

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Hans 4354,5 »

ray5150 schreef:
Het feit dat je dit bericht geplaatst hebt, geeft al aan dat je lid bent....
Wowly schreef:
Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(natuurlijk, ik heb ook voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen een service: ik verzin het ter plekke voor je :lol: )
Mijn naam heeft gelukkig een DIEPGAANDE betekenis , nou maar hopen dat ie goedgekeurd wordt door het management :)
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door sander1238 »

Hans 4354,5 schreef:
ray5150 schreef:
Het feit dat je dit bericht geplaatst hebt, geeft al aan dat je lid bent....
Wowly schreef:
Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(natuurlijk, ik heb ook voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen een service: ik verzin het ter plekke voor je :lol: )
Mijn naam heeft gelukkig een DIEPGAANDE betekenis , nou maar hopen dat ie goedgekeurd wordt door het management :)
diepzee duiker?? :rofl: :rofl: :rofl:

sander
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door ds23man »

sander1238 schreef:
Hans 4354,5 schreef:
ray5150 schreef:
Het feit dat je dit bericht geplaatst hebt, geeft al aan dat je lid bent....
Mijn naam heeft gelukkig een DIEPGAANDE betekenis , nou maar hopen dat ie goedgekeurd wordt door het management :)
diepzee duiker?? :rofl: :rofl: :rofl:

sander
Zit eerder aan een JBL typenummer te denken, aangezien hij in zijn eerste post om 2234/5 frames vroeg.
4355.~png.jpg
4355.~png.jpg (3.19 KiB) 510 keer bekeken
Gebruikersavatar
Hans 4354,5
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 24 apr 2013, 23:32

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Hans 4354,5 »

ds23man schreef:
sander1238 schreef:
Hans 4354,5 schreef:
Mijn naam heeft gelukkig een DIEPGAANDE betekenis , nou maar hopen dat ie goedgekeurd wordt door het management :)
diepzee duiker?? :rofl: :rofl: :rofl:

sander
Zit eerder aan een JBL typenummer te denken, aangezien hij in zijn eerste post om 2234/5 frames vroeg.
4355.~png.jpg
En we hebben een Winnaar , idd, alleen omdat ik ze nu nog met enkele 2235's draai de 54.5 :)
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door ds23man »

Hans 4354,5 schreef:
ds23man schreef:
sander1238 schreef:
diepzee duiker?? :rofl: :rofl: :rofl:

sander
Zit eerder aan een JBL typenummer te denken, aangezien hij in zijn eerste post om 2234/5 frames vroeg.
4355.~png.jpg
En we hebben een Winnaar , idd, alleen omdat ik ze nu nog met enkele 2235's draai de 54.5 :)

Je kunt de koelkast sturen naar.......... :mrgreen:
SuperR
Berichten: 1864
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 22:35
Locatie: Rotterdam

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door SuperR »

Is er iemand uit omgeving Delft/Den Haag die naar Breda gaat en mijn LME49600 versterker wil oppikken? Ik heb hem nu een tijdje in gebruik en ben benieuwd naar het oordeel van "de mannen". Ik kan zelf niet komen, maar ben wel benieuwd of jullie observaties overeenkomen met die van mij.
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door cool »

Ja Robert, zie pb.
SuperKees
Berichten: 80
Lid geworden op: do 22 sep 2011, 22:01

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door SuperKees »

Ik kom ook denk ik, neem UCd en tentlabs gemodde apogee mini DAC mee, geen speakers die zijn in ontwerpfase :) ( al te lang )
Gebruikersavatar
renderman
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 11:49
Locatie: Het zonnige zuiden

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door renderman »

Ik ben ook van de partij en neem mijn aangepaste Conic hoorns mee met Alpair 10 gen 2, Helmholtz resonator en zandgevuld. Hopelijk is mijn 5 kanaals icepower ook nog op tijd klaar.

Ik zou de Conics graag eens op buizenversterker horen. Zelf kan ik ook mijn Stereo UCD2K meenemen mocht iemand die willen beluisteren op eigen luidsprekers.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Henkjan »

renderman schreef:
..... en neem mijn aangepaste Conic hoorns mee met Alpair 10 gen 2, .....
ik ben benieuwd! 1 tip: niet in de grote luisterruimte boven, daar klonken mijn Conics met de A10g1 uien
Gebruikersavatar
renderman
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 11:49
Locatie: Het zonnige zuiden

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door renderman »

Bedankt voor de tip henkjan! De luisterruimte thuis is mijn HT en die is idd ook niet zo groot. Dat gezegd hebbende is de laagweergave (zeker met de Alpair gen.2) ruim voldoende, de subs gaan zelden aan. Als er wat kleinere ruimte beschikbaar is dan graag.

Iemand interesse de UCD2K op zijn of haar luidsprekers te horen? Ik kon op het net weinig luisterervaring vinden over UCD2K's vandaar dat ik het ook eens wilde proberen.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door rho »

Hmmm, die UcD2k interesseert me wel, maar dan eerder als sub-amp.
Gebruikersavatar
renderman
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 11:49
Locatie: Het zonnige zuiden

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door renderman »

Dat mag natuurlijk ook, ik gebruik hem zelf ook als subamp. Welke sub(s) wil je eraan hangen?
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Kappa7 »

renderman schreef:
Ik zou de Conics graag eens op buizenversterker horen.
Geen probleem ik heb er 2 bij me.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door rho »

renderman schreef:
Dat mag natuurlijk ook, ik gebruik hem zelf ook als subamp. Welke sub(s) wil je eraan hangen?
Eentje die normaal ruim voldoende moet hebben met 2kw. Een CSS Trio12.
Maar ik weet niet of die mee naar Breda komt.
Gebruikersavatar
renderman
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 11:49
Locatie: Het zonnige zuiden

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door renderman »

Die Trio12 zou ik zelf ook graag eens willen horen, wat is de reden dat die niet mee naar Breda zou komen?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door dre »

die moet gewoon mee komen. 8)
Gebruikersavatar
renderman
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 11:49
Locatie: Het zonnige zuiden

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door renderman »

Ik stem ook vóór :)
Gebruikersavatar
renderman
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 11:49
Locatie: Het zonnige zuiden

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door renderman »

Misschien moeten we er gewoon een poll van maken om Rho te overtuigen :D
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door rho »

Zoals het bij zowat alle projecten gaat de laatste tijd is de verf beschadigd (en door andere prioriteiten nog niet hersteld). Verder is de DSP in de Behringer nog steeds niet afgeregeld. De Behringer wordt waarschijnlijk ook door iets anders vervangen.
Het is nu dus gewoon een erg leuke woofer in een MDF doos.

Als er mensen zijn die een leuke amp (de UcD2k?) en een DSP willen samenknopen en daar de sub eens mee willen aansturen dan overweeg ik 'm toch mee te brengen.
Gebruikersavatar
renderman
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 11:49
Locatie: Het zonnige zuiden

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door renderman »

Mijn UCD2K staat tot je beschikking! Hoe de sub eruit zit maakt me verder niet zoveel uit hoor. Verder is er vast wel iemand die je kan helpen met het afregelen :D
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”