Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik neem mijn Stella Lights en mijn nieuwe TQWT's mee.
De kleine Single ended EL84 en mijn Gainclone zal ik ook weer meebrengen.
Is er een mogelijkheid om mijn speakers te laten meten?
De Stella's klinken heel goed, maar bij sommige nummers vind ik het wat schel. Kan aan de opname liggen, maar het zou ook kunnen dat het kamertje voor de door mij toegepaste breedbander wat klein is. Met alle bollebozen bij elkaar kan daar vast iets over gezegd worden.
De kleine Single ended EL84 en mijn Gainclone zal ik ook weer meebrengen.
Is er een mogelijkheid om mijn speakers te laten meten?
De Stella's klinken heel goed, maar bij sommige nummers vind ik het wat schel. Kan aan de opname liggen, maar het zou ook kunnen dat het kamertje voor de door mij toegepaste breedbander wat klein is. Met alle bollebozen bij elkaar kan daar vast iets over gezegd worden.
- Hans 4354,5
- Berichten: 114
- Lid geworden op: wo 24 apr 2013, 23:32
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Nu de grote vraag, HOE word ik lid? Of is aangemeld op dit forum voldoende? Lijkt me leuk om een blik te komen werpen in Breda.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Het feit dat je dit bericht geplaatst hebt, geeft al aan dat je lid bent....
Wowly schreef:Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(natuurlijk, ik heb ook voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen een service: ik verzin het ter plekke voor je)
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ga ook proberen om te komen.
Neem in elk geval RH84 en Salas 6v6 pre mee. En wellicht ook DDDAC 1794 NOS.
Groeten,
Bas
(Edit. Bij deze mijn afmelding. Jammer .
..het is al weer een tijd geleden dat ik bij zo een dag was.)
Neem in elk geval RH84 en Salas 6v6 pre mee. En wellicht ook DDDAC 1794 NOS.
Groeten,
Bas
(Edit. Bij deze mijn afmelding. Jammer .
..het is al weer een tijd geleden dat ik bij zo een dag was.)
Laatst gewijzigd door Bas Horneman op zo 28 apr 2013, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans 4354,5
- Berichten: 114
- Lid geworden op: wo 24 apr 2013, 23:32
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Mijn naam heeft gelukkig een DIEPGAANDE betekenis , nou maar hopen dat ie goedgekeurd wordt door het managementray5150 schreef:Het feit dat je dit bericht geplaatst hebt, geeft al aan dat je lid bent....
Wowly schreef:Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(natuurlijk, ik heb ook voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen een service: ik verzin het ter plekke voor je)
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
diepzee duiker??Hans 4354,5 schreef:Mijn naam heeft gelukkig een DIEPGAANDE betekenis , nou maar hopen dat ie goedgekeurd wordt door het managementray5150 schreef:Het feit dat je dit bericht geplaatst hebt, geeft al aan dat je lid bent....
Wowly schreef:Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(natuurlijk, ik heb ook voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen een service: ik verzin het ter plekke voor je)
sander
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Zit eerder aan een JBL typenummer te denken, aangezien hij in zijn eerste post om 2234/5 frames vroeg.sander1238 schreef:diepzee duiker??Hans 4354,5 schreef:Mijn naam heeft gelukkig een DIEPGAANDE betekenis , nou maar hopen dat ie goedgekeurd wordt door het managementray5150 schreef:Het feit dat je dit bericht geplaatst hebt, geeft al aan dat je lid bent....
![]()
![]()
![]()
sander
- Hans 4354,5
- Berichten: 114
- Lid geworden op: wo 24 apr 2013, 23:32
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
En we hebben een Winnaar , idd, alleen omdat ik ze nu nog met enkele 2235's draai de 54.5ds23man schreef:Zit eerder aan een JBL typenummer te denken, aangezien hij in zijn eerste post om 2234/5 frames vroeg.sander1238 schreef:diepzee duiker??Hans 4354,5 schreef:Mijn naam heeft gelukkig een DIEPGAANDE betekenis , nou maar hopen dat ie goedgekeurd wordt door het management![]()
![]()
![]()
sander
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Hans 4354,5 schreef:En we hebben een Winnaar , idd, alleen omdat ik ze nu nog met enkele 2235's draai de 54.5ds23man schreef:Zit eerder aan een JBL typenummer te denken, aangezien hij in zijn eerste post om 2234/5 frames vroeg.sander1238 schreef:diepzee duiker??![]()
![]()
![]()
sander
Je kunt de koelkast sturen naar..........
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Is er iemand uit omgeving Delft/Den Haag die naar Breda gaat en mijn LME49600 versterker wil oppikken? Ik heb hem nu een tijdje in gebruik en ben benieuwd naar het oordeel van "de mannen". Ik kan zelf niet komen, maar ben wel benieuwd of jullie observaties overeenkomen met die van mij.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik kom ook denk ik, neem UCd en tentlabs gemodde apogee mini DAC mee, geen speakers die zijn in ontwerpfase
( al te lang )
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik ben ook van de partij en neem mijn aangepaste Conic hoorns mee met Alpair 10 gen 2, Helmholtz resonator en zandgevuld. Hopelijk is mijn 5 kanaals icepower ook nog op tijd klaar.
Ik zou de Conics graag eens op buizenversterker horen. Zelf kan ik ook mijn Stereo UCD2K meenemen mocht iemand die willen beluisteren op eigen luidsprekers.
Ik zou de Conics graag eens op buizenversterker horen. Zelf kan ik ook mijn Stereo UCD2K meenemen mocht iemand die willen beluisteren op eigen luidsprekers.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
ik ben benieuwd! 1 tip: niet in de grote luisterruimte boven, daar klonken mijn Conics met de A10g1 uienrenderman schreef:..... en neem mijn aangepaste Conic hoorns mee met Alpair 10 gen 2, .....
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Bedankt voor de tip henkjan! De luisterruimte thuis is mijn HT en die is idd ook niet zo groot. Dat gezegd hebbende is de laagweergave (zeker met de Alpair gen.2) ruim voldoende, de subs gaan zelden aan. Als er wat kleinere ruimte beschikbaar is dan graag.
Iemand interesse de UCD2K op zijn of haar luidsprekers te horen? Ik kon op het net weinig luisterervaring vinden over UCD2K's vandaar dat ik het ook eens wilde proberen.
Iemand interesse de UCD2K op zijn of haar luidsprekers te horen? Ik kon op het net weinig luisterervaring vinden over UCD2K's vandaar dat ik het ook eens wilde proberen.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Hmmm, die UcD2k interesseert me wel, maar dan eerder als sub-amp.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Dat mag natuurlijk ook, ik gebruik hem zelf ook als subamp. Welke sub(s) wil je eraan hangen?
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Geen probleem ik heb er 2 bij me.renderman schreef:Ik zou de Conics graag eens op buizenversterker horen.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Eentje die normaal ruim voldoende moet hebben met 2kw. Een CSS Trio12.renderman schreef:Dat mag natuurlijk ook, ik gebruik hem zelf ook als subamp. Welke sub(s) wil je eraan hangen?
Maar ik weet niet of die mee naar Breda komt.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Die Trio12 zou ik zelf ook graag eens willen horen, wat is de reden dat die niet mee naar Breda zou komen?
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Misschien moeten we er gewoon een poll van maken om Rho te overtuigen 
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Zoals het bij zowat alle projecten gaat de laatste tijd is de verf beschadigd (en door andere prioriteiten nog niet hersteld). Verder is de DSP in de Behringer nog steeds niet afgeregeld. De Behringer wordt waarschijnlijk ook door iets anders vervangen.
Het is nu dus gewoon een erg leuke woofer in een MDF doos.
Als er mensen zijn die een leuke amp (de UcD2k?) en een DSP willen samenknopen en daar de sub eens mee willen aansturen dan overweeg ik 'm toch mee te brengen.
Het is nu dus gewoon een erg leuke woofer in een MDF doos.
Als er mensen zijn die een leuke amp (de UcD2k?) en een DSP willen samenknopen en daar de sub eens mee willen aansturen dan overweeg ik 'm toch mee te brengen.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Mijn UCD2K staat tot je beschikking! Hoe de sub eruit zit maakt me verder niet zoveel uit hoor. Verder is er vast wel iemand die je kan helpen met het afregelen 
