Voor full range (nouja, 1 stel vliezen) is het nu zeer goed bruikbaar IMO.
Ik zie persoonlijk geen reden om voor de HG te gaan, als je zelf wat kunt solderen en niet bang bent wat printspoortjes om te gooien enz.
Moderator: Beheerdersteam
Wat bedoel je met printspoortjes omgooien? Is dat spoortjes wegkrabben en met draadjes gaan werken? Daar ben ik persoonlijk niet zo'n voorstandig van.KT88 schreef:Ik zie persoonlijk geen reden om voor de HG te gaan, als je zelf wat kunt solderen en niet bang bent wat printspoortjes om te gooien enz.