Marantz SA-15S1

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Fritzzz
Berichten: 182
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 13:09
Locatie: Wageningen

Bericht door Fritzzz »

Hehe, leuk toeval. Ik zag hem gisteren ook in de winkel liggen en heb deze test snel doorgekeken. Op papier kan ik niet heel enthousiast worden. VOlgens mij wordt er netjes gezegd dat het een wel érg analytisch klinkende speler is, wekt bij mij nu niet de indruk van muzikaliteit. Maar ik oordeel pas als ik hem zelf gehoord heb.

Ik ben ook nog even bij Snijders in Rotterdam geweest, maar die had alleen de Denon 1500AE staan, daar viel dus niets te vergelijken. Binnenkort maar naar Hobo.

Fritzzz
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1577
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam

Bericht door Paul »

Misschien de Cambridge 7 of 840C ?
Gebruikersavatar
Sjaudio
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 18 aug 2006, 0:03
Locatie: Venlo

Bericht door Sjaudio »

Arcam CD23 ergens zoeken, denk dat er voor 800 euro weinig betere cd-speler te vinden is :)

Ik heb nog nooit zo genoten van muziek, dan dat ik die Arcam had. Jammer genoeg kan ik hem op mijn leeftijd niet meer veroorloven.

Hier en daar komt er wel eens een cd23 voor 750/800 euro voorbij. Wel geen SACD maar dat maakt het geluid wel goed, geloof me :)
Gebruikersavatar
Fritzzz
Berichten: 182
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 13:09
Locatie: Wageningen

Bericht door Fritzzz »

En wat heb ik nu uiteindelijk besteld? Een Rega Apollo.

De zoektocht is nog even doorgegaan, en gaandeweg ben ik van de SACD-weg afgeraakt. Ik merkte dat wat ik in SACD zocht, namelijk een soepeler en minder digitaal geluid, in de betere CD speler ook wel te vinden is. De Rega maakte CD's beter klinken dan op mijn oude speler de SACD's. IIk was direct verkocht. Ik hoop hem volgende week in huis te krijgen.

Fritzzz
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

ook een uitstekende keuze!
heel veel plezier ermee!
Gebruikersavatar
dove
Berichten: 434
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 18:13
Locatie: Bucuresti RO / Arnhem NL

Bericht door dove »

Fritzzz schreef:
En wat heb ik nu uiteindelijk besteld? Een Rega Apollo.

De zoektocht is nog even doorgegaan, en gaandeweg ben ik van de SACD-weg afgeraakt. Ik merkte dat wat ik in SACD zocht, namelijk een soepeler en minder digitaal geluid, in de betere CD speler ook wel te vinden is. De Rega maakte CD's beter klinken dan op mijn oude speler de SACD's. IIk was direct verkocht. Ik hoop hem volgende week in huis te krijgen.

Fritzzz
herkenbaar verhaal

congrats met de Apollo !


Petter
Plaats reactie