Hehe, leuk toeval. Ik zag hem gisteren ook in de winkel liggen en heb deze test snel doorgekeken. Op papier kan ik niet heel enthousiast worden. VOlgens mij wordt er netjes gezegd dat het een wel érg analytisch klinkende speler is, wekt bij mij nu niet de indruk van muzikaliteit. Maar ik oordeel pas als ik hem zelf gehoord heb.
Ik ben ook nog even bij Snijders in Rotterdam geweest, maar die had alleen de Denon 1500AE staan, daar viel dus niets te vergelijken. Binnenkort maar naar Hobo.
Fritzzz
Marantz SA-15S1
Moderator: Beheerdersteam
Arcam CD23 ergens zoeken, denk dat er voor 800 euro weinig betere cd-speler te vinden is
Ik heb nog nooit zo genoten van muziek, dan dat ik die Arcam had. Jammer genoeg kan ik hem op mijn leeftijd niet meer veroorloven.
Hier en daar komt er wel eens een cd23 voor 750/800 euro voorbij. Wel geen SACD maar dat maakt het geluid wel goed, geloof me
Ik heb nog nooit zo genoten van muziek, dan dat ik die Arcam had. Jammer genoeg kan ik hem op mijn leeftijd niet meer veroorloven.
Hier en daar komt er wel eens een cd23 voor 750/800 euro voorbij. Wel geen SACD maar dat maakt het geluid wel goed, geloof me
En wat heb ik nu uiteindelijk besteld? Een Rega Apollo.
De zoektocht is nog even doorgegaan, en gaandeweg ben ik van de SACD-weg afgeraakt. Ik merkte dat wat ik in SACD zocht, namelijk een soepeler en minder digitaal geluid, in de betere CD speler ook wel te vinden is. De Rega maakte CD's beter klinken dan op mijn oude speler de SACD's. IIk was direct verkocht. Ik hoop hem volgende week in huis te krijgen.
Fritzzz
De zoektocht is nog even doorgegaan, en gaandeweg ben ik van de SACD-weg afgeraakt. Ik merkte dat wat ik in SACD zocht, namelijk een soepeler en minder digitaal geluid, in de betere CD speler ook wel te vinden is. De Rega maakte CD's beter klinken dan op mijn oude speler de SACD's. IIk was direct verkocht. Ik hoop hem volgende week in huis te krijgen.
Fritzzz
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
herkenbaar verhaalFritzzz schreef:En wat heb ik nu uiteindelijk besteld? Een Rega Apollo.
De zoektocht is nog even doorgegaan, en gaandeweg ben ik van de SACD-weg afgeraakt. Ik merkte dat wat ik in SACD zocht, namelijk een soepeler en minder digitaal geluid, in de betere CD speler ook wel te vinden is. De Rega maakte CD's beter klinken dan op mijn oude speler de SACD's. IIk was direct verkocht. Ik hoop hem volgende week in huis te krijgen.
Fritzzz
congrats met de Apollo !
Petter
