ach dan stel ik mezelf ook wel even voor

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
riktw
Berichten: 209
Lid geworden op: wo 29 aug 2007, 14:36
Locatie: arnhem

ach dan stel ik mezelf ook wel even voor

Bericht door riktw »

hallo

ik heb al wat gepost maar dan stel ik mezelf ook wel even ,tussen de potjes quake 4, voor.
mijn naam is rik, ik doe veel met elektronica en audio.
pen pas 14 dus ik heb nog even de tijd alleen niet genoeg geld voor mooie projecten.
ik soldeer al vanaf mijn 10de dus ben er al vroeg bij.

mijn hobbies zijn:
zelfbouw(audio en digitaal)
muziek luisteren en spelen op mijn gitaar(elektrisch)
computeren en dan van alles.
photoshop, cinema4d en games, meeste first person shooter en rpg(final fantasy)
dingen opblazen in de schijkunde les :twisted:

ik woon in arnhem en als jullie meer willen weten hoor ik het wel :wink:

groeten rik
thom-marantz
Ook commercieel actief
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 18 mar 2007, 12:01
Contacteer:

Bericht door thom-marantz »

haha jij hebt er dus ook last van ik ben ook pas 16 en heb ook nooit geld genoeg, wat voor set heb je staan?
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Geloof me, als je 41 bent zoals ik heb je ook nooit geld genoeg.

Sommige dingen blijven hetzelfde. :wink:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

KT88 schreef:
Geloof me, als je 41 bent zoals ik heb je ook nooit geld genoeg.

Sommige dingen blijven hetzelfde. :wink:
U is ook nog piep...... :)
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

ben sinds vorige week 59 en het is hier idem dito
mvg
audiootjavascript:emoticon(':wink:')
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”