ik heb al wat gepost maar dan stel ik mezelf ook wel even ,tussen de potjes quake 4, voor.
mijn naam is rik, ik doe veel met elektronica en audio.
pen pas 14 dus ik heb nog even de tijd alleen niet genoeg geld voor mooie projecten.
ik soldeer al vanaf mijn 10de dus ben er al vroeg bij.
mijn hobbies zijn:
zelfbouw(audio en digitaal)
muziek luisteren en spelen op mijn gitaar(elektrisch)
computeren en dan van alles.
photoshop, cinema4d en games, meeste first person shooter en rpg(final fantasy)
dingen opblazen in de schijkunde les
ik woon in arnhem en als jullie meer willen weten hoor ik het wel
groeten rik
