Hoe moet ik het doen met de aansluitingen van de uitgang van het filter?
Moet ik een afgeschermde kabel gebruiken en de aarde vastmaken op het filter printje (dus extra aansluiting op het printje) en de andere kant vastmaken aan het sterpunt van de elcos?
Of....anders?
Trouwens, als ik spellen speel, dan zit er erg veel sublaag in. Hierdoor wappert de speaker echt flink heen en weer!!! Op een erg laag volume al!
Ik maak me hier (nogmaals...) flink zorgen over, en mij lijkt dat dit wel zo blijft hoor (heb ze luchtdicht nu). Of heb ik het mis? Ik heb er demping inzitten, en 1 box gesloten en de ander met een br pijp.
Als ik sublaag door deze speakers jaag bij films en spellen (en trance..), dan zijn ze zo stuk lijkt me!
Ik zou het weg kunnen filteren, maar dan heb ik geen sublaag meer.
Dusse...

Subwoofer erbij maken, en het wegfilteren voor deze speakers?