Zolang er geen klachten binnenkomen, doet Breda niet zo moeilijk over mensen op parkbankjes.sietse schreef:ken je daar ook overnachten ?
Luisterdag BredaIV !!! preliminary topic, nu gesloten
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
Ga door ga door, blijf ideen brengen.
Ik zal binnenkort eens vragen of we überhaupt wel s'avonds daar mogen zijn. Schat van wel, daar ze wel meer zaken organiseren tot 22.30, ook op zaterdagen.
Ik had iets van een chinees of friet in gedachten, maar haute cuisine en dergelijke moet geen probleem zijn, als ik het maar niet allemaal hoef te regelen. Ik ken een persoon hier op het forum die erg goed is in het organiseren van BBQ's
Vwb overnachtigingen, wat van deze?:
http://www.bedandbreakfast-mieke.eu/Pag ... %20NL.html
http://www.bedandbreakfast.nl/presentat ... t2=4.86943
http://www.hotelspecials.nl/nl/noord-brabant/breda.html
Er zitten er bij voor 25 euro, wat wil je nog meer
Maar ik denk dat het misschien wel handig is als er een busje oid zou rijden? Ik baal er altijd zo van dat ik de mensen uit het noorden nooit IRL zie. Dit keer wilde ik wel gaan maar kwam er weer wat tussen
Enfin, ik was enigzins bang dat dit draadje zou doodbloeden omdat het nog zolang duurt, zo zie je maar
Wowly
Ik zal binnenkort eens vragen of we überhaupt wel s'avonds daar mogen zijn. Schat van wel, daar ze wel meer zaken organiseren tot 22.30, ook op zaterdagen.
Ik had iets van een chinees of friet in gedachten, maar haute cuisine en dergelijke moet geen probleem zijn, als ik het maar niet allemaal hoef te regelen. Ik ken een persoon hier op het forum die erg goed is in het organiseren van BBQ's
Vwb overnachtigingen, wat van deze?:
http://www.bedandbreakfast-mieke.eu/Pag ... %20NL.html
http://www.bedandbreakfast.nl/presentat ... t2=4.86943
http://www.hotelspecials.nl/nl/noord-brabant/breda.html
Er zitten er bij voor 25 euro, wat wil je nog meer
Maar ik denk dat het misschien wel handig is als er een busje oid zou rijden? Ik baal er altijd zo van dat ik de mensen uit het noorden nooit IRL zie. Dit keer wilde ik wel gaan maar kwam er weer wat tussen
Enfin, ik was enigzins bang dat dit draadje zou doodbloeden omdat het nog zolang duurt, zo zie je maar
Wowly
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Treinen is voor mij inmiddels geen probleem, hoewel ik mijn cd speler wel wil meenemen (hopelijk tegen die tijd met Tentclock) en wellicht nog wat speaker geweld.
Dus het liefst wil ik iemand vragen om mee te rijden
Ik wil bij deze vragen of er al mensen zijn die graag mee willen doen aan een workshop
1 - Meten
2 - Boxen bouw (simuleren en programma een beetje kennen)
Dus het liefst wil ik iemand vragen om mee te rijden
Ik wil bij deze vragen of er al mensen zijn die graag mee willen doen aan een workshop
1 - Meten
2 - Boxen bouw (simuleren en programma een beetje kennen)
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
geen probleem, tenzij je met wowly formaat subs aan komt zakken.b_force schreef:Treinen is voor mij inmiddels geen probleem, hoewel ik mijn cd speler wel wil meenemen (hopelijk tegen die tijd met Tentclock) en wellicht nog wat speaker geweld.
Dus het liefst wil ik iemand vragen om mee te rijden
absoluut! als aanvulling op mijn privelessen...b_force schreef:Ik wil bij deze vragen of er al mensen zijn die graag mee willen doen aan een workshop
1 - Meten
2 - Boxen bouw (simuleren en programma een beetje kennen)
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Dus tot nu 2 aanmelders voor de workshops
Meten:
- Wowly
- anonamemouse
Simuleren/ontwerpen:
- Wowly
- anonamemouse
Ik moet eerst nog een bedenken wat ik er allemaal ik kan verwerken (hulp van andere is ook zeker welkom !!!!), maar het is wel alvast handig of er überhaupt animo voor is.
@ anonamemouse
(jah ik kom de tweeters nog een keer ophalen
)
Nou zo groot zullen ze niet zijn, hooguit vloerstaander.
Meten:
- Wowly
- anonamemouse
Simuleren/ontwerpen:
- Wowly
- anonamemouse
Ik moet eerst nog een bedenken wat ik er allemaal ik kan verwerken (hulp van andere is ook zeker welkom !!!!), maar het is wel alvast handig of er überhaupt animo voor is.
@ anonamemouse
(jah ik kom de tweeters nog een keer ophalen
Nou zo groot zullen ze niet zijn, hooguit vloerstaander.
Ik zou heel graag aanwzezig zijn!
Misschien heb ik tegen die tijd mijn Philips/supertweeter-kombi luisterklaar. En in ieder geval een leuke b3s creatie.
Daar eten lijkt me leuk, en HT avond lijkt me super. Workshops ook trouwens.
Alleen het idee van aparte sets snap ik niet, het is toch leuk om te horen hoe je spullen het doen in combinatie met andere componenten?
Misschien heb ik tegen die tijd mijn Philips/supertweeter-kombi luisterklaar. En in ieder geval een leuke b3s creatie.
Daar eten lijkt me leuk, en HT avond lijkt me super. Workshops ook trouwens.
Alleen het idee van aparte sets snap ik niet, het is toch leuk om te horen hoe je spullen het doen in combinatie met andere componenten?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Over dat laatste hoef je volgens mij niet in te zitten.b_force schreef:Dus tot nu 2 aanmelders voor de workshops
Meten:
- Wowly
- anonamemouse
Simuleren/ontwerpen:
- Wowly
- anonamemouse
Ik moet eerst nog een bedenken wat ik er allemaal ik kan verwerken (hulp van andere is ook zeker welkom !!!!), maar het is wel alvast handig of er überhaupt animo voor is.
Natuurlijk begon ik niet zonder reden over een workshop, want ik wil e.e.a. ook wel eens in de praktijk zien. Er zijn dus sowieso al 5 geinteresseerden, maar dat worden er vast meer:
- Wowly
- anonamemouse
- cve
- lepain
- Marp
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
meedoen met de workshop meten lijkt me ook leuk!
en nu durf ik toch wel te zeggen dat ik in elk geval met die monitors kom..
en wat dacht je van een Needle shoot-out? met de diverse varianten Needle? Ik heb die met TB W3-871, Omnes BB3.01, Vifa 9BGS, TB W3-1285 (da's de Ti versie) en misschien nog wel met een Bamboo W3 (ff tellen... 1,2,3,4 uh 5 ik heb maar 4 paar behuizingen... iemand 1 te leen?)
en nu durf ik toch wel te zeggen dat ik in elk geval met die monitors kom..
en wat dacht je van een Needle shoot-out? met de diverse varianten Needle? Ik heb die met TB W3-871, Omnes BB3.01, Vifa 9BGS, TB W3-1285 (da's de Ti versie) en misschien nog wel met een Bamboo W3 (ff tellen... 1,2,3,4 uh 5 ik heb maar 4 paar behuizingen... iemand 1 te leen?)

