Normaal kan je nu al al de definitieve kabels leggen, en eventueel vastkleven met plakband aan de binnenkant of net buiten je kist. Je kan dan ook al het dempingsmateriaal eringooien, naja, plaaatsen tegen de zijkanten, je poort op de juiste lengte maken en al plaatsen ( ziewel dat er geen dempingsmateriaal de poort "blokkeerd", je kan ook de stuffing in de speaker gooien ( dat witachtige spul dat ik ooit gelinked heb ), en het geheel dichtlijmen en afwerken, je speaker erinvijzen doe ik meestal als laatste, net na de speakers aan te sluiten natuurlijk

.
De afwerking van het kastje kan je het best doen net nadat het geheel gelijmd is.
Ivm dat dempingsmateriaal, het is belnagrijk dat elke zijde vol hangt met demping, daar waar de units zijn liever geen met een opening van meer dan 5 cm naar het dempingsmateriaal toe, de enige plaats waar je eventueel geen dempingsmateriaal moet plaatsen, is aan de voorkant, maar toch liever wel, al moet je dan wel deftig je units eruit knippen/snijden. Dat wit spul maak je zo groot als je kan ( uitrekken ) en plaats je vooral naar de hoeken toe, en vul dan lichtjes het geheel op met rekening te houden van de basreflexpijp en je basunit.
Maar let er idd goed op dat de kast dicht is, vergeet de boringen niet voor je speakerkabels.
Groetjes
Rudy