2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
jaapschreuder
- Berichten: 187
- Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 21:44
- Locatie: Oude Pekela
Heb net even snel speakerkabel gemaakt voor morgen, aangezien die van mij onder de vloer liggen.
Moet zeggen, klinkt niet onaardig, alleen heb ik last van een scherpe S...
We zien het wel,
Leg ze in de auto, en dan zie ik jullie morgen allemaal wel...
Heb zelf ook nog wel kleinformaat stickers, misschien is dat ook nog een idee voor het 'naamdinges'gebeuren??
groet,
Moet zeggen, klinkt niet onaardig, alleen heb ik last van een scherpe S...
We zien het wel,
Leg ze in de auto, en dan zie ik jullie morgen allemaal wel...
Heb zelf ook nog wel kleinformaat stickers, misschien is dat ook nog een idee voor het 'naamdinges'gebeuren??
groet,
Smacks is de ontwerper, het is een rearloaded gevouwen bas/mid hoorn met forse afmetingen (96 x 60 x 40) met een behoorlijk rechte weergave tot 30Hz.Roland schreef:Hoi,
En wat is nu precies die smacks hoorn? Google kent hem niet. Zou er graag wat meer over weten.
Tot morgen!
Groeten Roland
Ik heb er een frontloaded midhoorn, met een 13 cm speaker. bij gemaakt, die vanaf zo'n 300Hz het signaal overneemt, daar bovenop staat een hoorntweeter. Ik neem de tekeningen morgen mee.
Mijn vorige woonkamer was ruim genoeg voor twee van deze jongens, ons huidige huis is een tikje te klein voor deze speakers, helaas.
Oan't moarn!
Groeten, Jan.
is het deze ??pompebled schreef:Smacks is de ontwerper, het is een rearloaded gevouwen bas/mid hoorn met forse afmetingen (96 x 60 x 40) met een behoorlijk rechte weergave tot 30Hz.Roland schreef:Hoi,
En wat is nu precies die smacks hoorn? Google kent hem niet. Zou er graag wat meer over weten.
Tot morgen!
Groeten Roland
Ik heb er een frontloaded midhoorn, met een 13 cm speaker. bij gemaakt, die vanaf zo'n 300Hz het signaal overneemt, daar bovenop staat een hoorntweeter. Ik neem de tekeningen morgen mee.
Mijn vorige woonkamer was ruim genoeg voor twee van deze jongens, ons huidige huis is een tikje te klein voor deze speakers, helaas.
Oan't moarn!
Groeten, Jan.
http://www.speaker-online.de/bauen/naumann/
plaatje

gaaf !!
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Voor ervaringen zal ik een nieuw draadje openen ....audiomanics schreef:volgens mij moeten de eerste mensen toch al ruim thuis zitten... of is iedereen er nog kompleet stil van?? Waar blijven de vette stories en platen??
Kees
Kees.... de HOORN was een geweldige en unieke ervaring
Sietse z'n creaties vielen wel HEEL in de smaak
Over Edo z'n 3 weg
Kortom... een zeer nuttige en geslaagde dag .. denk ik
Deze meeste speakers zijn met buizen beluisterd ..
IEMAND HEEFT Z'N JAS VERGETEN ..
RICHARD HEEFT HEM MEENGENOMEN
Stil is niet het juiste woord; mijn oren fluiten nog steeds na het luistergeweld van vandaag... (niks meer gewend).audiomanics schreef:volgens mij moeten de eerste mensen toch al ruim thuis zitten... of is iedereen er nog kompleet stil van?? Waar blijven de vette stories en platen??
Kees
Dit was onze eerste luisterdag en is ons goed bevallen.
Alleen niet gedacht dat je zo moe kunt worden van de hele dag op je gat zitten te luisteren (en te kijken natuurlijk).
Ik ben plat van alle indrukken.
Het is erg leuk, om de mensen die je alleen van het forum kent, nu eens in levende lijve te ontmoeten en te zien hoe goed de gebouwde kreaties de foto's recht doen.
Groeten, Jan.
Pech.... had je al gemist.. naja volgende keer beterMidiMaze schreef:Grumble, de diesel afsluiter van 205 die ik te leen heb deed het te goed vanmorgen. Normaal helpt een paar keer flink met de hamer slaan wel om hem daarna weer te starten, maar het mocht niet baten![]()
![]()
Volgende keer een wat betrouwbaardere auto misschien....
